Friday, March 19, 2010

KENALI HATI ANDA

~TADI KEBOSANAN MELANDA DIRI~
Saya pon layan jer QUIZ dalam FB
"KENALI HATI ANDA"
******
****
**
*"haha anda bukanlah dari kalangan orang yang mempunyai hati yang keras. walaupun anda nampak kasar, tetapi pada hakikatnya anda mempunyai hati yang lembut. senang cerita anda ni mudah berasa simpati, lemah lembut pada hakikatnya, orang yang segan, manja dan penyayang."
******
****
***
*
uhuuuu... mmg saya keras kepala.. Tapi bukan x dgr kata org.. Keras kepala dr segi, kalu saya nak sesutu.. saya usha jugak.. walaupon tau x blh.. tp nak jugak... TAPI.. saya ni nmpak KASAR ke???? Kalu bab2 mudah simpati tu mmg betul.. Saya sgt sensitif... mmg pyegan pon... n sedikit manja dgn org2 yang saya sayangi...
******
****
***
*
Makna disebalik nama saya ALYANI...
LEMAH LEMBUT & KETINGGIAN

5 comments:

~aSHa~ said...

saya setuju dengan makna nama anda..
makna nama saya plak?

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Sesuai lah makna nama lya tu dgn org nyer..Biar pon x pernah bersua..tp Lily dpt rasa lya ni mmg lemah lembut org nyer.. :)

Siti said...

hehehe...best jugakkan sekali sekala layan quiz kat FB tu...
lepas ni nak gi cek lak makna namaku..huhu

h4ni3 said...

hati saya...
goreng pun sodap...
hehehehe

LYaFRINA said...

ASHA:-
uisshhh...
k.long slalu perli LEMAH LEMBEK...
UHUUUU....
makna sha.. p belek buku2 nama2 islam.. tgk.

LILY:_
eheeee... iyer k?? Thanks...

SITI:-
ituler.. bosan2 jer lyn jer kuiz tu.. tnang jiwa...

HANIE:
hahahah.. kalo sodap.. nk rase boley??

KiSah HiDup KiTa :

My Girl (199) Asya's Story (137) WEEKEND (115) in N.A.T.U.R.E (99) Kata HATI LYA (98) MyHappyFamily (81) About Me (77) M.A.K.A.N.A.N (75) AIDILFITRI OR AIDILADHA (73) INFO (67) Asya's School (60) MACAM2 ADA (57) Friend (56) M.E.M.O.R.Y (53) CAREMONY (51) Ramadhan (51) Sinopsis (51) DapurLyaBerasap (50) Love IS Cinta (47) Shopping (47) Birthday (46) PERISTIWA (46) H.A.D.I.A.H (45) Jom Singgah (45) Photoshoot (44) Singgah Rasa (44) Blogger (40) C.O.N.T.E.S.T (40) F.A.M.I.L.Y (40) My L.O.V.E (39) CINEMA (35) Check-Up (33) D.I.A.R.I (33) Let's Eat (33) NuFF (33) XTVT (31) OFFICE GSSB (30) SPECIAL DAY (30) Asya's Friend (29) H.O.L.I.D.A.Y (29) MamaAsya (28) Tempat Makan Best Di Kemaman (27) Tempat Makan Best Di Terengganu (27) Video (27) S.A.N.T.A.I (26) TenangJiwaBatin (26) Blog Cahaya Hatiku (25) I love ISLAM (25) mama+papa+fasya (25) Beauty N Health (23) Isu (20) PLAYground (20) Throwback (20) Do It Yourself (19) Villafasyafrina (19) Jom Jalan-Jalan (17) My Hobby (17) I care..U Care.. We Care (16) Bento Asya (15) Novel (15) Artis (14) Fotografi (13) Pregnant (13) Membesar Bagaikan Juara (12) Papa Asya (12) fasyafrinatraveltales (12) Medical (11) TUTORIAL (11) DecobyLya (10) Deko VillaCintaku (9) Ganu's Word (9) Kata2 Hikmah (9) KuMeowww (9) PETUA (9) Idea Bento (8) Travel (8) mama+papa (8) Parenting (7) Tempat Makanan Best Di Kuantan (6) Ulangtahun Perkahwinan (6) L.U.C.K.Y (5) Ofismate (5) Lyafrina's Instagram (4) Family Day (3) Mamalovefasyafrina (3) Public Holiday (3) DIALOG (2) HOTEL (2) T.A.G (2) BekalMama (1) KamarBeraduFasyafrina (1) MY JOBs (1) de (1)