Sunday, April 11, 2010

JELAJAH BLOG IBU


Kalo sebelum ni, SEGMEN : SAYA MAHU BLOG SAYA DI JELAJAH OLEH BEN ASHAARI kerana ...  dalam usaha-usaha mempromosikan blog2 baru..  Dan, untuk segmen itu saya tak melepaskan peluang menyertainya..di entri INI. Tapi kali ni, saya rasa cukup2 terharu & teruja apabila BEN mengadakan segmen khas untuk kaum2 ibu.. terima kasih untuk BEN atas penghargai itu. Dan untuk segmen baru ini, sekali lagi saya ingin menyertainya. Dan segmen ini saya tahu dari Blog Ben Ashaari sendiri

Pada semua kaum-kaum ibu yang ingin menyertai segmen ini, jangan lupa


PERIHAL BLOG CAHAYA HATIKU :

Pada awal kemunculan dulu... blog ini banyak menceritakan tentang pertarungan nyawa dalam membawa satu nyawa ke dunia. Dan itula satu2nya ZURIAT buat saya & suami..Kisahnya disini. Segala semangat & kekuatan dicari dalam meneruskan kehidupan ini.. Jadi blog ini dijadikan sebagai salah satu medan kekuatan diri utk menempuhi hari2 y mendatang. Dengam segala sokongan padu kawan blogger.

Selain itu blog ini banyak memaparkan isu2 berkaitan kesihatan , ini kerana saya mempunyai masalah kesihatan yang kronik. Dan semestinya topik utama adalah berkaitan dengan satu2nya CAHAYA HATI saya...iaitu Asya & insan yang tercinta.Selain itu, blog saya banyak memapar xtvt hujung minggu di pelbagai tempat menarik... klik sini & sini .

Dalam pada itu, pelbagai isu2 kemasyarakatan & isu semasa turut diselitkan , perihal berkaitan dengan pekerjaan saya & juga rakan-rakan.. Secara amnya, blog ini adalah untuk semua. Semua isi kandungan adalah berbentuk general, dari segi perkongsian pelbagai info seperti kesihatan, keibubapaan dll. Selain itu, diblog saya juga akan promote mana2 restoran ,gerai & makanan yang saya pergi.. Boleh tengok sini.

Selain itu..saya pasti, ramai kaum-kaum ibu yang suka join contest. Saya juga salah seorng daripadanya.. Untuk itu, saya telah membuka satu blog khas hanya untuk contest.. Iaitu blog - MY ONLY ONE
( http://fasyafrina.blogspot.com/) Ada macam2 contest disitu. Sila2la terjah.


JADI KEPADA SEMUA MOMMY BLOGGER.... JANGAN LUPA SERTAI


~~> Salam perkenalan untuk semua kaum2 ibu!

4 comments:

mala said...

nice blog

mamalieyna said...

wah makin glamour la blog lya pasni, diterjah blogger kaum ibu ye..^_^

herm, teringin jugak tp tak terbuat2 lg n3nye..huhu..

LYaFRINA said...

Mala :-

tenkiu

-----------------------------------

MAMALIEYNA:-

heheheh.. xnk la glamour, ckp skadar ramaia kwn y akn slalu ingt kita.. best kn..

jom ar join skali.. cari rmai knalan

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Lya..

Lily malu lah nk menjoinkan diri.. :)

KiSah HiDup KiTa :

My Girl (199) Asya's Story (139) WEEKEND (115) in N.A.T.U.R.E (99) Kata HATI LYA (98) MyHappyFamily (82) About Me (77) M.A.K.A.N.A.N (75) AIDILFITRI OR AIDILADHA (74) INFO (67) Asya's School (62) MACAM2 ADA (57) Friend (56) M.E.M.O.R.Y (53) CAREMONY (51) Ramadhan (51) Sinopsis (51) DapurLyaBerasap (50) Birthday (49) Love IS Cinta (47) Shopping (47) Jom Singgah (46) PERISTIWA (46) H.A.D.I.A.H (45) Photoshoot (44) Singgah Rasa (44) F.A.M.I.L.Y (41) Blogger (40) C.O.N.T.E.S.T (40) My L.O.V.E (39) CINEMA (35) Check-Up (33) D.I.A.R.I (33) Let's Eat (33) NuFF (33) H.O.L.I.D.A.Y (32) XTVT (31) OFFICE GSSB (30) SPECIAL DAY (30) Asya's Friend (29) Tempat Makan Best Di Terengganu (29) mama+papa+fasya (29) MamaAsya (28) Tempat Makan Best Di Kemaman (28) Video (27) S.A.N.T.A.I (26) TenangJiwaBatin (26) Blog Cahaya Hatiku (25) I love ISLAM (25) Beauty N Health (23) Isu (20) PLAYground (20) Throwback (20) Do It Yourself (19) Villafasyafrina (19) Jom Jalan-Jalan (17) My Hobby (17) fasyafrinatraveltales (17) I care..U Care.. We Care (16) Bento Asya (15) Novel (15) Artis (14) Papa Asya (14) Fotografi (13) Pregnant (13) Membesar Bagaikan Juara (12) Medical (11) TUTORIAL (11) DecobyLya (10) Deko VillaCintaku (9) Ganu's Word (9) Kata2 Hikmah (9) KuMeowww (9) PETUA (9) mama+papa (9) Idea Bento (8) Travel (8) Parenting (7) Ulangtahun Perkahwinan (7) Tempat Makanan Best Di Kuantan (6) L.U.C.K.Y (5) Ofismate (5) Lyafrina's Instagram (4) Family Day (3) Mamalovefasyafrina (3) Public Holiday (3) DIALOG (2) HOTEL (2) T.A.G (2) BekalMama (1) KamarBeraduFasyafrina (1) MY JOBs (1) TERENGGANU (1) de (1) fasyafrinavacationtime (1) ma (1)