Friday, December 31, 2010

31.12.2010

TETAP RASA SAYANG NAK MENINGGALKAN 2010
TAPI APAKAN DAYA, BUMI TERUS BERPUTAR, MASA TERUS BERJALAN.
NAK TAK NAK KITA AKAN TERUS KE DEPAN BUKANNYA KE BELAKANG
KECUALI
KEHIDUPAN KITA TERHENTI DISAAT KITA DIJEMPUT ILAHI


Wishlist 2011
  • Nak DSLR.. Yang ni dah tertunggak hampir 3 tahun!! Sebelum aktif dalam blog lagi. Iyerla, ada y lebih penting dari tu. Duit digunakan utk perubatan saya. :-( Tak kisahla dapat ke tak dapat, tetap akan berada disenarai yang teratas. Sebagai pembakar semangat utk berusaha lebih!
  • Tahun 2011... TAK NAK MASUK WAD!!!!! Tapi iyerla, bukannya kita tau apa yang terjadi dimasa depan. Tapi xpe, kita sbg umatNya harus sentiasa berdoa.
  • Dari segi material.. xde apa yang saya nak.. Henfon?? xpela... henfon lama jer! Asalkan blh call & sms.
  • Paling penting.... saya nak family saya akan terus bersama hingga ke akhir hayat x kira apa keadaan yang menimpa kita orang! Dan kasih sayang antara kami semua makin bertambah dari hari ke hari. Sebab kasih sayang ni merupakan senjata & kekuatan untuk kita menhadapi setiap kepahitan dlm kehidupan!
  • Yang ni memang saya harap sgt2... sebab saya & fain mmg dah lama x bercuti. Harap thn depan saya dpt bwk asya bercuti jika kesihatan menizinkan. Amin
  • Kalau bolehla.. saya nak belajar drive semula.. Dah hampir 5 tahun saya x drive sbb sakit. Awal2 tahun aritu, ada try drive.. tp mmg x boleh, kaki smpai berketar-ketar.. Tp drive membahayakan saya & pengguna lain.. Ermm.. mcmana tu??
  • Sesuatu yang paling mendebarkan... saya akan menjalani MRI pada 24.2.2010. Walaupun, saya nampak tenang, tapi saya sgt2 takut untuk menghadapi kenyataannya. Semoga semuanya Normal saja.
  • Nak rumah...nak rumah...nak rumah!!!!!
  • Dah xtau apa.. tp saya nak sihat.. sihat.. bahagia & hidup bersama Fain & Asya serta famili saya!
SELAMAT DATANG 2011

9 comments:

Mama Hanim said...

may all ur wishes come true lya.. Insya Allah..

slmt tahun baru 2011..

munna said...

semoga wishlist lya tercapai ye.. kak munna doakan yg terbaekkk

h4ni3 said...

semoga semua wishlist lya tercapai
aminnnnn =)

ieda said...

semoga apa yg lya minta dpt di tahun baru ini .. tanpa usaha dan doa semua x kan menjadi realiti .. sama2 kita berdoa ya dikk :))

Mama Zharfan said...

selamat thn baru utk lya & family
me doakan agar segala wish list lya akan dimakbulkan..amiin

'NuReeN' said...

InsyaALLAH...

kita sama2 berdoa utk diri kita & keluaga kita.. AMIN...

alinac lover said...

selamat tahun baru..

mamalieyna said...

selamat tahun baru 2011~

Aminnn..semoga azam dan impian tercapai hendaknya..!

dan moga semua berjalan lancar, dan kesihatan Lya terpelihara..Insyaallah..teman2 sentiasa mendoakan..yng terbaik buat lya sefamily!

umialya said...

Insya Allah, > 75% tercapai memadai w/pn 100% lg ok kan??

KiSah HiDup KiTa :

My Girl (199) Asya's Story (133) WEEKEND (108) in N.A.T.U.R.E (98) Kata HATI LYA (94) M.A.K.A.N.A.N (75) About Me (73) AIDILFITRI OR AIDILADHA (71) MyHappyFamily (70) INFO (67) MACAM2 ADA (57) Asya's School (56) Friend (56) M.E.M.O.R.Y (53) Sinopsis (51) CAREMONY (50) Ramadhan (49) DapurLyaBerasap (47) Shopping (47) Love IS Cinta (46) PERISTIWA (46) H.A.D.I.A.H (45) Birthday (44) Photoshoot (44) Singgah Rasa (44) Jom Singgah (42) Blogger (40) C.O.N.T.E.S.T (40) F.A.M.I.L.Y (39) My L.O.V.E (39) Check-Up (33) NuFF (33) CINEMA (32) D.I.A.R.I (32) Let's Eat (32) XTVT (31) OFFICE GSSB (30) SPECIAL DAY (30) Asya's Friend (29) H.O.L.I.D.A.Y (28) Video (27) S.A.N.T.A.I (26) Tempat Makan Best Di Kemaman (26) Tempat Makan Best Di Terengganu (26) TenangJiwaBatin (26) Blog Cahaya Hatiku (25) I love ISLAM (25) Beauty N Health (23) MamaAsya (23) Isu (20) PLAYground (20) Throwback (19) Do It Yourself (18) Villafasyafrina (18) Jom Jalan-Jalan (17) My Hobby (17) I care..U Care.. We Care (16) Novel (15) Artis (14) Bento Asya (14) Fotografi (13) Pregnant (13) mama+papa+fasya (13) Membesar Bagaikan Juara (12) Papa Asya (12) Medical (11) TUTORIAL (11) fasyafrinatraveltales (11) Ganu's Word (9) Kata2 Hikmah (9) KuMeowww (9) PETUA (9) DecobyLya (8) Idea Bento (8) Travel (8) Deko VillaCintaku (7) Parenting (7) Ulangtahun Perkahwinan (6) mama+papa (6) L.U.C.K.Y (5) Ofismate (5) Family Day (3) Lyafrina's Instagram (3) Public Holiday (3) Tempat Makanan Best Di Kuantan (3) DIALOG (2) HOTEL (2) T.A.G (2) BekalMama (1) KamarBeraduFasyafrina (1) MY JOBs (1) Mamalovefasyafrina (1)