Friday, December 24, 2010

Jom Mengaji ALIF, BA , TA

Tok ma ajar sepupunya mengaji. Asya tumpang sekaki. Dia ikut jer orang baca dalam versi dia.

Video dari Youtube kumpulan ALIF y menjadi kesukaan Asya

Sambil dengar lagu Alif Ba Ta.. Pakai songkok sebab nak tiru abang2 dalam kumpulan Alif tu.

Last-last kena bagi pump biru ni!


Pump ni diberi bila keadaan asya lelah & tak terkawal semputnya.

13 comments:

ciK mOt ©™ said...

asya...belajar rajin2 ye nak...

alyyani said...

lya, asya cmne? harap dia semakin sihat eh. bagus asya. melentur buluh biar dari rebungnye kan? :)

Salina@IbuAqil said...

Asya cepat2 blajar Alif Ba Ta yer syg.. Macam Abang Aqil dia ble sedut pump.. Tp depa ni tetap aktif.. Bagus!!! Go Asya Go!!!

Fieza79 said...

sian asya...tk dpt nak aktif sepenuh nya...tkpe ada hikmah nya tu kann...

asya dh pndai nk belaja ngaji ye...cpt2 besar n cpt2 pndai tau..!

az rina a.k.a jaijina said...

alahai, kesian asya..echa pon suke lagu alif bata, kalau dgo dalam lappy, mulelah badan goyang², ekeke..

'NuReeN' said...

x sanggup tgk asya guna inhaller tue.. kecian asya masih kecik.. hope asya cepat sembuh..

jemput ambik tag

http://nureenasir.blogspot.com/2010/12/1st-lucky-darw-blog-suka-hati.html

Jamiel said...

semput ke?
xpe, tapi blajar mengaji tu steady la..

maszmadi said...

hm... bebudak tengah nak belajar cakap, ntah pape yang dia sebut kan.. tapi swonok jerk..

semoga asya sembuh dari lelah dia tu

Ena said...

elok la kan dedahkn anak2 ngan bacaan Al-Quran.. ;D

Sricahaya said...

siannya asya...
moga2 bila besar hlg la penyakit asya ye..

Dilla Ady said...

hmmm...sian kt asya..mungkin asek sgt loncat2 gembira tgk kumpulan alif tu kot lya..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said...

balqis pun suka tengok VCD lagu2 alif ba ta ni, siap nyanyi2 lagik

AngahSayang2314 said...

kesian angah tengok asha

Buat Follower, Jangan Lupa Tinggal LINK kat kotak KOMEN entri terlatest ye.