Thursday, December 23, 2010

Kejadian Membanting Tulang

Assalamualaikum & selamat pagi semua..
Tarik nafas panjang2 dulu.... Tenangkan jiwa, rilekskan minda..
Sambil2 tu layan skit xtvt kelmarin di pejabat

Tarikh Kejadian : 22.12.2010

adoiii..pic x balance plok.. nok letok jugok!

Mula-mula saya nak minta maaf banyak2 kat kawan2 semua. Sebab minggu ni banyak n3 yang saya terlepas dari blog kawan2. Tapi setiap hari mmg saya jengguk, cuma mungkin sempat 1 @ 2 entri je.. Mana yang sempat saya komen, mana y tak sempat saya baca jer.. Kalo nak tau kewujudan saya bolehlah check kat referral tu. Ekceli minggu ni saya & semua staff bekerja keras nak packing fail2 untuk berpindah ke bangunan pejabat baru yang dah siap. Memang excited & tak sabar sgt2.. Yela.. semuanya baru.

Sebahagian daripada fail2 saya yang sudah selamat dipacking. Just packing mana yang dirasakan x penting dulu. Fail2 semasa, belum packing.

Errmmm... hilang seri dimeja saya. Selamat tinggal meja ku yang kecik ni.. Dah dapat meja baru yang besar!! hehehehehehe

Padang jarak , padang tak terukur--> ehhh betui ke ni???
Dah 2 hari staff2 sibuk mengikat kesemua fail2 ni. Nak putus jari2 ni.. Sakit beb!

Sheda.. awak nampak cute sgt!! Awk kena byk bersabar ye dgn ujian hidup! Ehh..jom pegi blog sheda--> KLIK SINI

Rajin cik abe!!!

Duk molek abe din.. kan jatuh kan..

Semua fail2 diangkut menggunakan foklift & dimasukkan ke dalam lori utk dihantar ke pejabat baru.. Tak jauh pon, kat belakang pejabat lama jer.. Hehhehe.. Nanti ofis lama ni akan dirobohkan.

Fail2 diangkut ke dalam lori

Smile :-)

Adusss.. lenggoh tubuh badan.. Sakit habih jari jemari ni merah.. Ok, misi menggemas disambung lagi hari ni. Lepas2 ni boleh la saya upload pic bagunan pejabat baru y beso tu, meja baru saya.

pssstt--> happy saya baca komen2 di entri Safi Rania tu.. Ermmm betul2 membakar semangat saya nih! Majoriti y mengomen memberikan feedback y baik ttg produk safi ni. Dan ikhlas dari diri saya pun, mmg saya sgt2 serasi. Hari ni merupakan hari ke 6 saya memakai safi rania.

19 comments:

mummy_ayu said...

wah..busy mengemas nak pindah opis yer..seronok la dpt opis baru, meja baru..tahun baru, azam baru & semangat yg baru...ceria selalu!!

mamalieyna said...

woooo fenatnya nak pindah opis! takpe sama2 membanting tulang ye..hehe..

iish berkobar2 lak nk pakai safi rania, lya dh cun..ngee..hehe..

Ena said...

penatkan bila kena pindah randah nie.. seminggu tak ilang.. heheh..

wahhhhh syok la mesti best dok opis baru nanti. :D


yes! safi Rania.. :D

nuraitul said...

semangat kak lynn mengemas ofis..lek lok ye kakk..jaga kesihatan.. :)

ain nina said...

Office pindoh mana dh kak lya? psl safi rania tu, sesuai untuk semua jenis kulit ker? hehe :)

kella said...

hai lya selamat pagi! :D salam ceria dariku.. :)
waah..pindah opis baru je lya! semanagat mesti lebih sikit kan! maklumlah.. suasana serba baru..

semoga lya selesa bekerja di tempat yang baru itu.. :)

Zaidah said...

turn zai tahun depan pindah opis..klu company zai nie kerjanyer asyik pindah randahaje....naik bosan...

LyNn HaMzAh said...

syoknya pindah office baru...pej lynn nie entah bila nak pindah tak tahu la lya...

Fieza79 said...

syok nyaa pindah opis baru...semangat harus baru kan Lya...

wahh berseri2 Lya...!

az rina a.k.a jaijina said...

woooow, dah macam setor aje opis mu ni..mu nok pindoh mane plok?

wah, aku pon nak kai safi rania jugaklah..tp kalau skang ni aku pakai, kompom aku alergik punye..

'NuReeN' said...

wahh best dpt opis baru suasana baru & meja baru... ;)

Dilla Ady said...

wahhh...byk giler dokumen!!

mau lenguh seminggu tak ilang camni..da mengikat sume2 fail nih, nk kena kemas balik pulak kan..

haduiii...

~ yus ~ said...

Wah! Nampak berseri2 muka pakai Safi rania tu..Akak pun berkobar2 nak cuba ni..hehe

Seronok pulak tengok aktiviti Lya mengemas pejabat tu..:)

munna said...

pindah ofis baru ye lya... bestnya

tapi mesti penat dgn kerja-kerja packing

munna pun baru pindah office batu tahun ni... yg bestnya diaorg pindah office masa munna tgh cuti meternity leave.... goyang kaki jawabnya..masuk2 dah siap meja baru

ieda said...

paham2 dikk .. nak buat camne kan nak pindah memang sebuk .. hehehe
leceh jugak kan .. banyak tuu fail2 .. kalau akak fening2 huhuh

zue @ annaleeya said...

bestla dpt opis baru.... serba baru ler nanti... tp penat ler nak kemas brg kan???

Adyshariz said...

makk aiii banyak giler dokumen..siap pakai lifter lagi..

AiSHieY said...

Adehhh dan lg promote blog sye tuh...
tgu Safi Balqis abih dolu baru nk tuko Rania plak...nk kulit gebusss gokkk...

MamaYatie said...

huh..mmg penat giler pindah opis..

pindah2 gok lya..kesihatan kena jaga ek!

KiSah HiDup KiTa :

My Girl (199) Asya's Story (137) WEEKEND (115) in N.A.T.U.R.E (99) Kata HATI LYA (98) MyHappyFamily (79) About Me (77) M.A.K.A.N.A.N (75) AIDILFITRI OR AIDILADHA (71) INFO (67) Asya's School (59) MACAM2 ADA (57) Friend (56) M.E.M.O.R.Y (53) CAREMONY (51) Ramadhan (51) Sinopsis (51) DapurLyaBerasap (49) Shopping (47) Birthday (46) Love IS Cinta (46) PERISTIWA (46) H.A.D.I.A.H (45) Jom Singgah (45) Photoshoot (44) Singgah Rasa (44) Blogger (40) C.O.N.T.E.S.T (40) F.A.M.I.L.Y (40) My L.O.V.E (39) CINEMA (34) Check-Up (33) D.I.A.R.I (33) Let's Eat (33) NuFF (33) XTVT (31) OFFICE GSSB (30) SPECIAL DAY (30) Asya's Friend (29) H.O.L.I.D.A.Y (29) MamaAsya (28) Tempat Makan Best Di Kemaman (27) Tempat Makan Best Di Terengganu (27) Video (27) S.A.N.T.A.I (26) TenangJiwaBatin (26) Blog Cahaya Hatiku (25) I love ISLAM (25) Beauty N Health (23) mama+papa+fasya (23) Isu (20) PLAYground (20) Throwback (20) Do It Yourself (19) Villafasyafrina (19) Jom Jalan-Jalan (17) My Hobby (17) I care..U Care.. We Care (16) Bento Asya (15) Novel (15) Artis (14) Fotografi (13) Pregnant (13) Membesar Bagaikan Juara (12) Papa Asya (12) fasyafrinatraveltales (12) Medical (11) TUTORIAL (11) DecobyLya (10) Deko VillaCintaku (9) Ganu's Word (9) Kata2 Hikmah (9) KuMeowww (9) PETUA (9) Idea Bento (8) Travel (8) Parenting (7) mama+papa (7) Tempat Makanan Best Di Kuantan (6) Ulangtahun Perkahwinan (6) L.U.C.K.Y (5) Ofismate (5) Lyafrina's Instagram (4) Family Day (3) Mamalovefasyafrina (3) Public Holiday (3) DIALOG (2) HOTEL (2) T.A.G (2) BekalMama (1) KamarBeraduFasyafrina (1) MY JOBs (1) de (1)