Tuesday, March 29, 2011

Giveaway "Entry Pertama Saya"

Kali ni saya join GA kat blog personal, kebiasaanya segala contest & ga saya akan join kat blog satu lg y dikhaskan utk contest & ga. GA ni bagi saya sgt2 special, sebabnya ianya merujuk kepada entry pertama dalam blog. Ermmm.. camner dgn entry pertama korang??? Mesti byk ayat2 skema kan?? Sama gak cam saya penuh skema. Tapi y lucunya utk pertama kalinya saya menulis blog, saya xde bagi ucapan salam atau apa2 pon.. Terus straight to the point. Sebabnya, pada asalnya saya menulis blog hanya utk kenangan peribadi & saya sedikit pon x pernah terfikir org akan berminat untuk membaca blog saya. 

Ok jom tenggok entry pertama saya :-

kali pertama saya menulis blog ialah pada 9 July 2009
Tapi dah wujud sebelum tu, cuma ambik masa utk adjust2 blog & bila dh ok baru start menulis

PADA 9 JULY 2009 SAYA MENULIS 
3 ENTRI PERTAMA

Saya masih ingat, ketika saya menulis entri ini saya menangis.
 Kerana saya betul2 meluahkan isi hati saya.
*
*
*
BOLEH KLIK :

Selepas entri tadi tu, saya terus marathon kisah kelahiran asya di part 2

BOLEH KLIK :

Dan entri terakhir pada hari pertama saya menulis blog ialah :

BOLEH KLIK:

Apa yang pasti pembukaan blog saya penuh dengan air mata. Kerana sehingga ke saat saya menulis blog pada ketika itu saya masih trauma. Saya cuma ingin meluahkannya agar terasa lebih tenang & senang. Dan kini, peristiwa itu terus lekat dihati. Saya menulis blog ketika itu hanya ingin menyimpan banyak kenangan asya supaya dia tahu asal usulnya & supaya dia menghargai mama & papanya apabila dia berjaya suatu hari nanti. Insyallah :-)

Ok... apakata kita pakat share entry pertama kita di alam maya ni.. Best kan???
 Mesti ada jugak yang lucu. 

Jom kita share disini:

Sebelum : 
15 APRIL 2011

Hadiahnya :
Souvenir dari PD 
( wahhh,, nurul nak cuti2 cinta kat PD tu )

~JOM KITA MEMERIAHKANNYA~

9 comments:

mama iris said...

hehehe...toce3.....at least entry pertama lya tak nampak sgt mcm entry pertma..mcm dah pro gitu....nurul nya siap ada spelling error kat tajuk lagi....muhahahah....

good luck yaaaa....=)

Jamiel said...

Good luck ye..

Ena said...

Gd Luck Lya.. :D

Fieza79 said...

hehe malu pulak rasa nya nak tunjuk kan entry pertama..hehee

ok gud luck Lya...

ieda said...

menarik nie .. haa cam nak joint :)

gud luck dear :)

Dilla Ady said...

gud luck ye lya..cam menarik jek first entri lya..dilla nye rase cam tak bez jek..huhuhu

mamalieyna said...

good luck lya! menarik n3 pertama lya..eina jgn tanya la..intro ntah apa2 jer..ngee..

~aSHa~ said...

good luck dear

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Good Luck ye Lya..!

KiSah HiDup KiTa :

My Girl (199) Asya's Story (139) WEEKEND (115) in N.A.T.U.R.E (99) Kata HATI LYA (98) MyHappyFamily (82) About Me (77) M.A.K.A.N.A.N (75) AIDILFITRI OR AIDILADHA (74) INFO (67) Asya's School (62) MACAM2 ADA (57) Friend (56) M.E.M.O.R.Y (53) CAREMONY (51) Ramadhan (51) Sinopsis (51) DapurLyaBerasap (50) Birthday (49) Love IS Cinta (47) Shopping (47) Jom Singgah (46) PERISTIWA (46) H.A.D.I.A.H (45) Photoshoot (44) Singgah Rasa (44) F.A.M.I.L.Y (41) Blogger (40) C.O.N.T.E.S.T (40) My L.O.V.E (39) CINEMA (35) Check-Up (33) D.I.A.R.I (33) Let's Eat (33) NuFF (33) H.O.L.I.D.A.Y (32) XTVT (31) OFFICE GSSB (30) SPECIAL DAY (30) Asya's Friend (29) Tempat Makan Best Di Terengganu (29) mama+papa+fasya (29) MamaAsya (28) Tempat Makan Best Di Kemaman (28) Video (27) S.A.N.T.A.I (26) TenangJiwaBatin (26) Blog Cahaya Hatiku (25) I love ISLAM (25) Beauty N Health (23) Isu (20) PLAYground (20) Throwback (20) Do It Yourself (19) Villafasyafrina (19) Jom Jalan-Jalan (17) My Hobby (17) fasyafrinatraveltales (17) I care..U Care.. We Care (16) Bento Asya (15) Novel (15) Artis (14) Papa Asya (14) Fotografi (13) Pregnant (13) Membesar Bagaikan Juara (12) Medical (11) TUTORIAL (11) DecobyLya (10) Deko VillaCintaku (9) Ganu's Word (9) Kata2 Hikmah (9) KuMeowww (9) PETUA (9) mama+papa (9) Idea Bento (8) Travel (8) Parenting (7) Ulangtahun Perkahwinan (7) Tempat Makanan Best Di Kuantan (6) L.U.C.K.Y (5) Ofismate (5) Lyafrina's Instagram (4) Family Day (3) Mamalovefasyafrina (3) Public Holiday (3) DIALOG (2) HOTEL (2) T.A.G (2) BekalMama (1) KamarBeraduFasyafrina (1) MY JOBs (1) TERENGGANU (1) de (1) fasyafrinavacationtime (1) ma (1)