Wednesday, March 30, 2011

MIMPI DIPATUK ULAR????

sponsored by google

Late ni saya kerap sgt mimpi dipatuk ular???
Ermmm.. adakah ianya mainan tidur??
Saya x puas hati gak kalo asyik mimpi gini jer
Kata orang kalo mimpi dipatuk ular tandanya ada y ingin mendekati kita @ masuk meminang kiter..
Aisehhhhhh... Tak ada logika ni..

SEBAB

Im Not Single
Dah ada suami & anak tu..


Tafsiran mimpi melalui islam :
http://www.scribd.com/doc/20560000/Tafsiran-Mimpi-Menurut-Islam/

15 comments:

MamaYatie said...

iskk...bukanker tandanya ada benda tak baik menghampiri kita mcm sihir..ustaz kata la..wahallualam

LYAfrina said...

Mama Yatie:

iyer k?? sbb ada gak baca kata gitu,,, skrang mmg kerap mimpi gitu.. bila mimpi sokmo, jd x sedap hati plok.

kalo btul.. Jauhlah dr mde mcm tu.. dah serik..

mama iris said...

mintak dijauhkan dari benda2 x elok ek.....tapi kalo bab org nak meminang tu hahahha sian org tu...

Aisumi Chan Kawa'i said...

ha'a la kak.. sumi pun pernah dgr mcm yang mama yatie ckp tu.. pape pun banyak2 doa moga dijauhkan yg tak elok tu =)

Zue AnnaLeeya said...

haishhh... saham lya tgh tggi tuh... fain kena jaga2... ekekekeek...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

huhuhu, takut nengok tedung selar tu..
tataw la lya, firasat mimpi ular tu.. tp yg duk dgr gtu ah, org nk masuk minang la.. ;p

Jamiel said...

mainan tido je tu..

mamalieyna said...

hehe...taktau la plak tfsiran lain selain org nak masuk meminang..ekeke..

eina lak baru mimpi kena gigit lintah..eeiii..geli betoi~

munna said...

tapi pernah dengar kat tv kata tu tanda ada macam sihir2 ni.... Waallahualam... minta di jauhkan semua tu dari kita

h4ni3 said...

nak dapat menantu kot?
hehe

Nureen said...

slalu bkn ke klau mimpi ular ni petanda baik.. hhhmm nureen ada gak mimpi ular tp x kena la patuk

izyanty collection said...

sy pernah dgar orang kata kalau dah patuk tu maksudnye org tu dh berjaya buat sihir. perkara yang tak elok le kalau yg berkaitan ngan ular yg berbisa, ctoh ular tedung hitam..

Yan said...

heee.. dipatuk ular ye... kelakar gak kan kalau betul firasat org tua...hee..

THE LEKAT LEKIT STORY said...

apa yg sy baca & dgr mimpi ular berkaitan jin & sihir tp org dulu2 jer percaya di patuk ular tu tanda nak dpt jodoh

Anonymous said...

saya pun confuse gak, saya pun mimpi dipatuk ular... risau jugak tapi harap2 ianya cuma mimpi aja dan bukannya berkaitan jin dan sihir.