Friday, March 30, 2012

Asya Hari Ini

Assalamualaikum & Salam Sejahtera 

Terima kasih buat semua kawan-kawan yang mendoakan kesenbuhan asya kat entri kelmarin. Ulser dalam mulut asya still sama.. tapi kat bahagian bibir dah mula nampak perubahannya. Dan semalam... asya x tidur malam.. Mybe dia x selesa badan. Berjaga papa asya menjaga dia..

Gambar yang sempat diambil pagi tadi, 
selepas mandi :

Masih tak bermaya

Ada sendu di wajahnya

Akhirnya... dia ukirkan senyuman untuk mama
Thanks sayang!!

Asam Pedas Ikan Pari

Hari ni sempat gak masak menu lunch... Baru je siap masak ni.. Terus ambik kesempatan untuk update blog skejap.. Petang2 ni saya BW yer.. Ni pon update laju-laju...

Sekian.... 
Coretan ikhlas dari H.A.T.I Mama Asya

37 comments:

fazilzura said...

sian nye anak dara sorg ni ... kene pantau tau ..


aduyai , keroncong perut ku ...

aienda said...

cian asya.. bg die minum air barli k.. pastu kalo badan die panas, cari bunga raya putih n rendamkan dlm air.. pastu jeramkan kat kepala asya...

smoga cepat baik gud girl!! ^__^

Cik Rose Cute said...

Ala...tomei-tomei...kecian asya..Dah nampak sihat sikit...cepat sembuh ya asya..

pnsusu said...

moga asya cepat sembuh ya....amin

Aisumi Chan Kawa'i said...

ahamdulillah.. Tgk asya senyum sejuk skit ati kan kak? :-)

CtAyue said...

semoga cepat sembuh asya yg comel.. kesian kalau budak kena cmtu kn. sedap je tgk asam pedas tu.. :)

AdaM Hawa said...

cepat sembuh ya syg asya..
sedapnya ikan pari asam pedas.. nyum!nyum!

IntaNBerliaN said...

bagus asya ni.. kuat semangat.. mg asya cpt2 sembuh..

|| NaFiRaa || said...

sian asya.. moga cepat sembuh yer sayang~

sedapnye asam pedas ikan pari tu.. terus rasa lapar.. kikiki

selamat berhujung minggu buat lya dan rakan2 pantai timur~

munna said...

dah ada senyuman yg terukir vdari asya...alhamdulillah... aduhai sedapnya masak asam pedas tu lya....

ieda said...

asya is strong like momma dia .. ;)
amboiii sedapnyee asam pedass tuu , nyumx3 ..

sue zainun said...

alhamdulillah..ada skit perkembangan..sedapnya asam pedas tu Lya..

Huda said...

la siannya..sakit ke asya..moga cepat sembuh yea..cantik la kool fever tu..jenama apa tu ada corak2 lagi..

norhidana said...

sian asya... anak2 ni kalu dmm mmg kite rasa risau je...
semoga cpt sihat... aunty doakan

eB ezrin said...

alhamdulillah.
mmg dmm besa la yer? :)
tc yer.....

Qhaifa Nur said...

gegurl asya kuat...cepat sembuh sayang...

asam pedas pari terliur tengok..

Nazayiena said...

Sykurlah tgk asya dah boleh senyum......
Pandai Lya masak asam pedas...

Lya Colours said...

cepat sembuh ye
sayu je renungan asha tu

Puan Kutu said...

seronok tgok asya dh mampu tersenyum..perut lapo..nak g carik makan.haha..

Izan Ishak said...

moga cepat2 sembuh ye asya sayang...

sedap betul tgk asam pedas ikan pari yg lya masak tu...

mama irfan said...

moga asya cepat sembuh n kembali sihat dan cergas..amin.... sian dia....

fiza said...

Siannya asya, ulcer dlm mulut yg tak tahan tu. Kita yg kena sebijik pon tak selesa ini kan budak yg kena byk ulcer dlm mulut. Anak saya pernah kena, dr soh bagi mkn eskem vanilla pastu klo anak tak der selera mkn...iyerlah...ulcer kan, bagi minum air 100 plus yg dah di campur air. Bagi tenaga.

Semoga asya cepat sembuh.

KhaiRin : anies said...

dpt mkn asam pedas tu nnt lg cpt sembuh..

lieyalatif said...

get well soon asya..mama pun jgn sedey okey....

merah menyala youu asam pedas...terus rase lapa ni hah...

Melati Qistyna's Mummy said...

Alololo tomei2nye dia, Mg lekas baik ye...

Menggiurkan asam podeh tu... :D

AnneRaini said...

memang tak senang hati kalau anak tak sihat..tgk muke die pon kesian... takpe, nnti baiklah asya tu..boleh jln2 lagi..

LydSunshine said...

Tapi hari ni dah senyum kira okay la tu. Asam pedas tu pun senyum.

..::SangRatoo::.. said...

alololo..syiannyeee..tapi kalau anak² kurang sihat..yg mak mesti kurang sihat juga..ye tak..senduu je lihat wajah anak mcm tu..cepat baik ye Ashaa :)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

dh leh senyum tu misti asya dh rs sihat cikit tu :)

wan habibah said...

cepat sembuh ye asya yg comel

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

sama la lya.. my alya demam gok ni..\payoh ngak loh nk mkn ubat..
abes sekapung dgr ye tepil..
aduss.. kite susah ati nk tido dop leh tkt nyetok mlm ni.. huhuhu

moga asya cpt sembuh yer..

Karukord Jagau's said...

moga cepat sembuh ye :)

anisalya said...

tak lama lagi sihat la tu. insyaAllah.

mama_umar_maryam said...

cpt2 baik asya..don worry lya,dah senyum2 tuh nk ok dah tuh ;)

izan mama mia said...

moga cepat sembuh yer..ciannyer dia..
dalam pada tu,sempat lagi masak yer..uii nampak sedap jer tu...

maszull said...

assalamualaikum Lya...cian nyer die x sihat yer...:)

fieda said...

moga cepat sembuh...alamak terliur plk tgk asam pedas tu...