Sunday, May 13, 2012

Off To Kuala Terengganu

Assalamualaikum & Salam Sejahtera 

autopublish

Hari ni adalah hari penentuan... saya akan bertemu pakar di Hosp Kuala Terengganu berkaitan dengan masalah GIGI tu. Apa2 pon doakan semoga semuanya selamat. Saya x sempat nak BW lagi... Selepas dapat recover balik blog saya yang diremove.. Masih belum bkesempatan nak BW. Tunggu lepas settle hal spital ni, saya akan share pengaman blog diremove sebagai panduan & peringatan buat semua.. Ye la.. sape x sayangkan..blog yang menghimpunkan 1001 kisah suka duka selama ini. Kalo hilang sekelip mata.. Sape x sedih woo... Jumpa lagi lepas ni ;-)

Sekian.... 
Coretan ikhlas dari H.A.T.I Mama Asya

13 comments:

Rosidah Binti Muhamad said...

Good luck lya.

Zefa NorAsmara said...

Semoga dipermudahkan semua urusan.. amin

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

semoga semua berjalan lancar..doa kami sekeluarga mengiringi lya...

anisalya said...

hopefully semuanya ok2 je.

~aSHa~ said...

semoga dipermudahkan segala urusan...amin

ieda said...

take care dik ..

Dieyna said...

Semoga semua urusan dipermudahkan...aamin

Umie Naziera said...

i wish the best for ur health :)

Masya said...

semoga semuanya baik2 aje... nasib baik ok bolehh bkk kan..

LydSunshine said...

Saya doakan semuanya akan baik-baik saje Lya.

Saspen jugak pasal blog Lya tu. Kalau hilang mmg pedih jiwa.

m.u.l.a.n said...

get well soon.. moga takde yg serius..

♥ Cmª shIemª ♥ said...

InsyaAllah..
Semoga semuanya berjalan lancar. :)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Moga semuanye berjalan lancar & dipermudahkan segalanye...