Wednesday, July 4, 2012

Siapa Nak Celak Arab D'Herbs??

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Kelmarin ramai yang bertanyakan pasal Celak Arab D'Herbs tu jenis macamana kan? Celak tu bukan jenis pensil yang perlu di asah & bukan juga jenis liquid..tapi jenis stick/crayon. Just pusingkan batang tu untuk keluarkan celak. Jadi tak perlu diasah. Dan , paling penting celak ni halal. Memangdangkan ramai yang berminat... jadi saya bermurah hati untuk kongsikan produk ni dengan semua pembaca blog saya yang setia. Asalnya, memang saya dah plan nak buat GA.. takpe la.. demi kamu..kamu..kamu... semua, just tinggalkan komen di entri ini. Tak kisah apa-apa komen pon.. Dan saya akan pilih seorang yang bertuahPENYERTAAN SAH SEHINGGA KELUAR ENTRI TERBARU SELEPAS ENTRI INIDisamping tu, saya nak mohon maaf sebab dah 2 hari tak BW kerana kurang sihat. Saya demam+selsema+batuk+sakit kepala dll. Baru-baru ni keluar darah kat hidung berketul-ketul+kepala sakit kat belakang.

Sekian....
Coretan ikhlas dari H.A.T.I Mama Asya

89 comments:

aEn+aReaL=Ryan said...

salam..

sy nak sy nak..huhu..

|shuhadaothman|TM said...

sis lya nak bagi free ke ni? nak nak nak ( buat muka x malu ) ^^


semoga cepat sembuh sis. :)

*azni* said...

saya nak celak... ;)

Misya Mialen said...

Sy nakkkkk.excited ni.heee.moga cpt smbuh ye.takot pula bila drh klur byk tu.

nanizamros said...

Nak celak!!!!!!

nanizamros said...

Nak celak mata cun nie!!!

ratu siput said...

bismillahirrahamannirrahimmm.......mudah-mudahan jd pengomen bertuah.bolehlah cuba mencantikkan mata dengan celak di-herbs ni.manalah tau boleh jatuh cinta pandang pertama ke :) ~puh kiri puh kanan~

Tina Othman said...

yeay, nak jugak hehe

are_lin@yu said...

ayu nak!ayu nak!ayu nak jugak!haha boleh gitu dear..hehe...semoga cepat sembuh dear,jangan lupa makan ubat ya ;-)

Cik Nur said...

Moga cepat sihat ye..!
jgn lupa mkn ubat... :)

Kalau sudi bagi celak arab tu,
kecik tapak tangan,
stadium old trafford Nur tadahkan...

Heeeeee.. :)

Momma AA said...

Saya nak.. Saya nak... hehe.. stiap kali make up, saya x suka pakai celak sebab yg ada slalu pencil n liquid.. kalo pakai liquid slalu comot.. kalo dpt celak Arab D'Herbs ni leh la saya melawa.. :)

psst: saya juga sdg demam+selsema+batuk+sakit kepala.. nak ubat a.k.a Celak Arab D'Herbs.. haha..

Salmiza said...

salam... Dah pergi klinik blom lya?... Nmpk serius smpi kluar darah ketul2... Hope lya cepat sembuh...

nur rabiatul adawiyyah said...

berminat gak..kat mane beli?

izla said...

saya rasa mcm pernah jumpa celak ni kat Mydin kut. tak rasa nak beli lagi masa tu. tapi bila dah ada orang nak kasik free, saya orang pertama yg angkat tangan. hehe

! ❀ ainie sempoy ❀ ! said...

kecian nye..prgi lah cek kt klinik..jgn lupe lebih kn rehat yek!

ieedaz @ mama_isha said...

nak nak nak..hehhe..
moga lya cepat sehat yer..jaga diri!

Lya Colours said...

wow i loike celak arab
dari dulu order kat adik.adik blaja kat egypt. suruh dia belikan. tapi dia tak belikan sebab kat tempat dia pny celak terlampau lah pekat.
kalau dapat pon best ni, boleh feeling amy winehouse ke kan. gagagaga

izan mama mia said...

saya dah cuba gincu tu,..mmg berkesan. celak belum cuba...hehe

moga lya cepat sembuh yer..

Qhaifa Nur said...

senang celak jenis ni pusing saja...
namanya pun cantik celak arab....

moga cepat sembuh...

Nur Qaseh said...

best erk celak d'herbs tu....mn tau ade rezeki menang kan..hehehe...sy doakan awk diberi kekuatan utk jalani hidup ini dan melawan segala penyakit...sy sakit sakit kepala migrain pon dh x tertahan dah...semoga awk cpt sembuh dan berbahagia bersama suami dan anak tersayang...=)

-Sharifah-

Masha Meisters said...

hehe...nak nak! celak ni selesa dipakai kan? masha suke :)

Nur Qaseh said...

best erk celak d'herbs tu....mn tau ade rezeki menang kan..hehehe...slalu silent reader jer...sy doakan awk diberi kekuatan utk jalani hidup ini dan melawan segala penyakit...sy sakit sakit kepala migrain pon dh x tertahan dah...semoga awk cpt sembuh dan berbahagia bersama suami dan anak tersayang...=)

-Sharifah-

eMMe said...

Lya, saya doakan awak sihat seperti sedia kala, tak sanggup saya dengar awak sakit...
kalo dah sihat nnt, leh la bagi saya celak Arab yg best tu ... leh la Lya ajar saya pakaikannya..maklumlah jarang bercelak, kecuali ade function..

Take care dear!

Wanieys said...

wah lya wani nakkk
wani suka sangat pakai celak ni tau
addicted betul dgn celak hikhikhik

Wanieys said...

semoga cpt sembuh yer lya....kesian wani dgr...sabar bebanyak yer

Allene said...

Take care dear... Sekarang cuaca xelok

I pun berminat dgn celak Arab tu... :(

mamyharraz said...

tertarik hati pasal celak ni sbb sy pengguna celak tegar :")

nak tau beli kt mana.itu sudah cukup ;)

AnneRaini said...

saya nak! saya nak! (lompat2 sambil angkat tgn..heheehe)

Lya jg diri ye..bykkan rehat.

Kak Izan said...

Akak doakan awak sentiasa di bawah rahmat dan ehsanNya...Ameennnn

Gieyana said...

saya nak..teringin nak pakai gak walaupon skrg nie pakai celak yg vesion kayu..nmpak menarik..hrp2 leh dpt..kzlau tak dpt redha jer..hihihi..:-)

Cik Awin said...

cik awin ni x pandai make up2 ni....tp x salah cuba nasib ;)

~Sweet Honesty~ said...

moga cepat sembuh ya lya..

sweety nak la celak ne..huhu..

@e_da said...

wahhh rasa nak cuba la lya... nak beli lipstik herbs tu pun tak membeli beli lag.. manatau ada rezki disini.. hihi:)

MUMMYIZZ @4 Hero Izz said...

Salam...

wow dear nak tahu mcmana celak tu...
berminat sangat ni..
jaga kesihatan awk dulu yer... jaga diri tu baik2..

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

SAYA NAK! SAYA NAK! Sukerrr sbb tak yah wat entri hikhik.


SAYA NAK CELAK D'HERBS sebab saya nak mata secantik dan segalak wanita Arab..tak pun secantik mata lya pun ok. Cewah hehe

IntaNBerliaN said...

saya nak sbb dah berkenan sangat tengok lya guna... hihii

Ohya, jika saya tak menang pun, tetap nak suh lya beli gak.. nanti boleh pos sekali dgn hadiah lipstick yg sy menang tu.. :-)

Unknown said...

nak jugakkkkkkk

Kakzakie said...

Lya tak sihat sebenarnya. Banyak perkara kena pantang dan tak boleh aktif sangat.

Jagalah kesihatan Lya.. lupakan dulu pasal nak bw. Ingat Fain dan Asya perlukan Lya...

izz iizza said...

keluar darah berketul-ketul..ni mesti panas badan ni..semoga cepat sihat yer..dan banyakkn berehat..

nk celak tu..:)

syawalsimpsons said...

sue pon kureng sihat jugak...mmm...flu...mana tau ada rezeki kan...

Rina Ellisa said...

Hi sis,,

Sy mau! :D

Mrs.Izi said...

saya nk jugak celak arab ni.boleh feeling2 minah arab.hehehehe

Masz Sidek said...

semoga akak cepat sembuh....

akak nak bagi free ke...
mudah2 ada rezeki sy kat sini... hehehehe...:)

norhidana said...

akak tak pandai pakai celak2 gitu... kalu yg pencil pun jarang2 pakai...

Yumida said...

moga sis cepat sihat ye....byk2kan berehat...
ooo..mcm krayon..menarik! x pnh guna/ tengok...

Nyue said...

nyue berminat...ahahahah...kot ne tahu timbul keinginan ble dpt celak arab D'herbs dr mama asya... :)

kot2 nyue insan bertuah itu..amin :)

Arina Shamsul said...

alahai bestnya..murahnya hati..

free camtu je ke dear :)

saya nak!!!!!!!!!!!!!! hahaha.

Kella said...

wah... =) dapat celak arab laa...
suka suka!

mama_umar_maryam said...

Allahuakbar smpi kuar drh berketul2 tu lya..jg diri ya..cpt2 baik..

Masya said...

semoga lya cepat sembuh..... wahh dapat celak.. nak jugaklah.. boleh melaram raya nanti hihihihi...

permata biru said...

adakah saya yang bertuah itu..??hehehe.nak juga la celak tu...xdapat nak bayang mcm mn rupanya..

ct rahani said...

get well soon ye lya.. jaga diri..

nak try luck jugak la.. mana tau dpt celak nih kan walaupun x penah beli celak.. hehe..

Ummi Iman said...

Askm. Salam kenal. Singgah dari blog Miss Banu.
Take care :)

munna said...

nampak menarik je celak tu.... kak munna tinggalkan komen kat sini... manatahu bertuah

Umie Naziera said...

just comment for support..sb sy xreti nk bercelak bagai nie..weee~~~

Nad @ MamaZN said...

moga cepat2 sembuh lya..!

fieda said...

Masyaallah..takut plk dgr kuar darah ketul2 kat hidung..Lya jaga kesihatan ye...

teringin gak nk merasa pakai celak ni..

KhaiRin : anies said...

TERIMA KASIH LYA SEBAB BERMURAH HATI NAK BUAT GA!

the more u give, the more Allah will reward u!

aminnnn

Bionic women said...

saya nak jugak ler celak tu..
best jer dengar..dapat free ag ler best..hehehhe..beststttt

mama aini said...

assalam lya.. oh senangnya cara nak guna celak d`herbs tu !!!..jangn lupa makan ubat..dan banyakkan berehat..mama sentiasa mendoakan semuga lya akan sembuh seperti sediakala..insyaallah ..amin..

anisalya said...

tu la... ada plan jugak nak beli celak ni. walaupun tak reti nak guna tapi boleh belajar je kot. hehehe...

lya take care ye. jaga kesihatan dan diri tu baik2 demi insan2 tersayang.

zaujah until jannah said...

saya nak celak dherbbb!! hhik hik hik malu tp mau

kasihredha said...

nakkkkkkkkkkkkk *sambil nanges*
walaupun x pakai tapi nak try, sebab tengok mama asya pakai cantik :)

Zie said...

best best, nk jugak... Mudahan da rezeki hehe

Norzie hany said...

Celak Arab D'Herbs,tak pernah tgk...mcm best aje.
Moga cepat sembuh ye.

Errah said...

I WANT...I WANT..I WANT...:)

Deqla manjew said...

deqla tentunya mahu!! sebab? deqla mmg suka bercelak...sebab? deqla suka mata galak.. hihihi....kalo deqla org yg bertuah itu, alangkah bahagianyee..hikhik...tp tentu ramai yg nk ni...hurmm kempunan x dpt..huhuhu...apapun, tahniah pd yg bakal dpt tu nnti. :)

Deqla manjew said...

btw, take care k.. jaga kesihatan baik2..

Shamz + Fieza = Muiz said...

Salam Mama Asya..

Cantik jgk hasil bila pki celak nie..

Yana Libra said...

saya nak celak ni kak~~~ hehe :p

Yana Libra said...

banyak-banyakkan berehat ye kak..moga akak sihat selalu~ :)

dyabunga said...

semoga cpt sembuh ye..bykkan minum air suam ye..pns dalam tu

Si Matatajam said...

Ramai yg dok promote celak dherbs ni... Kalau dapat free mmg best la... Nak jugak yg free....

~aSHa~ said...

mau

~aSHa~ said...

jaga kesihatN.kurangkn min ais

N.Aima K said...

saya naaaaaaaaaak!! eyeliner dah habis wuwuwuwuwu tiada suda wing d mata saya

..::..aRe-Na..::.. said...

nak2..heheheee...smg lya cpt sembuh
yer..jg kesihatan:-)

S.U.R.I.A.T.I said...

celak Arab??NAK!!NAK!!!NAK!!!
haritu lya dh pengaruh su beli lipstik, mmg betul2 su beli..serius best! celak pon mesti lagi best kan?

Che Rosliza Che mat said...

tak sempat join...CR sibuk edit blog orng...huhuhu ruginya...Semoga lya cepat sembuh ya...

9n0L4 said...

terlepas dahhhhhhhhhhh. ;)

Mama2Q said...

Salam LYA, saya taknak celak tu sbb tak pandai pakai, just nak ckp moga awak cepat sembuh ya...be strong kay!

CikPuan Ira said...

askum kak..mungkin sy x sempat utk celak arab yg mavelus nie wpun ati teringin , tp sy bekomen disini sy nak doakan akak sihat . sy tau akak kuat . moga akak sihat utk harihari bahagia akak..muaahh!!

el said...

get well soon dear
tc ok
bg free 1 k.el celak tu boleh haha

Dayz J said...

Keluar darah dari hidung? tak bahaya ke tu? Pergilah check doctor ok.

Lynn said...

Mesti best kalau dapat celak arab kan..maklumlah mata ai yang sepet ni akan membesar secantik mata LYA..(Huhuh..nak jugak..hihi)

Misz Mieza said...

Mau!!!!! Tapi macam dah terlambat jer.. Huhu..

Pape pun, jaga kesihatan ye lya.. Jangan culas2 makan ubat..

mama rifQy said...

kalo na pakai celak, mmg mcm hantu laa...hehehhe..ms kawen pon tak pakai.sbb kening dah already hitamm..kalo hitamkan lagik bahagian mata, mmg macam hantuu..kalo na pakai kang, iqy pon takut

muzzy musa said...

Fyi..saya dah guna celak branded....siap bole panjangkan bulu mata lagi.....tapi rasa sama je....huhuhu....bila dengar pasal celak arab ni...tergerak hati nak cuba....mudahan dpt yg original...takut je brg tiruan.....

muzzy musa said...

Fyi.....saya dah gunakan celak yg branded...ada yg bole panjangkan bulu mata lagi...tapi rasa cam sama jer....bila tau pasal celak arab ni...tergerak hati nak cuba....mudahan brg ni original coz takut yg tiruan....kalau tiruan bole rosak mata....huhuhu