Wednesday, September 26, 2012

A.M.A.N.A.H


Assalamualaikum & Salam Sejahtera

~ Wordless Wednesday ~



Every Child IAAmanah From Allah

*
*
*
*
*
*
*
*
*

Presenting
" Asya dengan lagu - "kocong-kocong...ooo..woooo"



Sekian....
Coretan ikhlas dari H.A.T.I Mama Asya

52 comments:

Chic Na said...

haha.. peminat najwa latif ke asya. ingatkan apa td kocong kocong. ;)

mamaRIFQY said...

haishhh...sangat la sama minta ngan rifqy nii....ade jdh ni..kiki...iqy suke pingu..asya pon suke.....iqy pon suke gak lagu kosong ! kalo kat radio..mula2 bunyi muzik awal2 tu pon,,die dh cakap..mama.Kocong mama !!

Misz Mieza said...

Oh, kosong.. Puah duk mikir lagu mendape pulok kocong tu? Hikhik! Comey ngak asya nyanyi lagu kocong.. =)

Che Rosliza Che mat said...

Kikiki...kelakar dengar asya nyanyi....dengar perkataan kosong jer....

Cendol said...

semoga amanah yg dijaga dpt mnjaga si pnjaga amanah pula suatu masa nanti :)

Nens Collection said...

hehehe..comel jek die nyanyi..hehe
kocong..kocong...hahaha..

kalo bebudak ni..buat la apepon..msti comel jek..hehe

lya..bukan g honeymoon pon, saje menuntut baucer free ke sana..hehe

Kak Izan said...

The very the cute.. :D

rieda_ffya said...

hahaa...sgt comei...malu2 je nyanyi ye..

inazamri said...

Yes amanah Allah.kreatif dan unik akak tengok pic ni.cantik

lieyalatif said...

alahhh takleh tgk video tu...balik umah kang lieya bukak ....nak sgt tgk...musti kiut nieh.....

dya bunga said...

kenapa mata asya berair?

LiYa HaNiF :: said...

betul tu mama asya..
anak adalah amanah allah buat kita di dunia nie... ^_~

Myra Jay said...

Nape nanges ni..
Nampak kesedihan dari mata Asya ;)

are_lin@yu said...

comelnya dia..hehe

Lynn Hamzah said...

singgah sini jenguk lya dan asya...anak-anak memang amanah dari allah swt untuk kita...kena hargai dan menyayangi mereka dengan sepenuh hati...

Kesuma Angsana said...

sayangilah anak2 kerana mereka harta yang x ternilai bagi kita semua

ieda said...

kena jaga , latih dan didik dia agar dia tahu nilai sebuah kasih sayang dan kehidupan ..

dia seorang x bermakna kita boleh turuti segalanya , nak dia belajar bagaimana susah utk menjaga dan membelai seseorang .. agar dia x lupa kita bila dewasa nanti ;)

insyaallahhh ;))

JaSSNaNi said...

alololo... comel betul die...

IntaNBerliaN said...

hahahha... kelakar + sweet sesangatlah asya nih... bkn main lg dia nyanyi yer :-)

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

cedey la gambo tu lya!

Deqla manjew said...

cantiknye gmbr.. deqla still xde amanah ni...hrp diberi kepercayaan oleh Allah utk menerima amanah dariNya.. :)

eima said...

hebat mama asha ni sempat tau amik gambo air mata tu ....

|| NaFiRaa || said...

alahaiii..nape tuh~

wan nurul hezrina said...

banyak sebenarnya nurul nak kongsi ttg kursus pembentukan keluarga bahagia 2 minggu lepas tapi tak cerita2 sbb kesihatan menganggu perjalanan..mmg anak adalah amanah..kena selalu dibelai manja dan diajar dengan sebaiknya..semoga asya terus membesar dengan cemerlang

Cik Nur said...

alolololo..comei..kocong..kocong..kocong..hihih

Dilla Ady said...

cantiknye gambar airmata asya tu...

hmmm..same la ngan acha pun..bab kosongnye jek yg kuat...huhuhu

Mamamya said...

lyaaa...tersentuh sungguh dgn gambar airmata asya tu... cantik n penuh makna...

Tina Othman said...

ala tak dpt tgk sebab line slow

Haryati Faizal said...

sama-samalah kita didik mereka dengan sempurna...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

alolo..napa Asya nangis tu..
cantik gambar ni...^^

AnneRaini said...

hehe comel jer nyanyi...

salwana nordin @ che'wa said...

true..

nice picture :)

Rasp said...

malu lak dia ek sis bila tau u record dia hehehehehehe..

Marsha~ said...

:)

eB said...

comeinyer. hik3. biler la nk jumper nih :)

Tihara said...

nice picca.. :)

izzah said...

Suker tgk n dgr dia nyanyi,..:-)

Gieyana said...

siannya dier nangis..:-)

mama aini said...

assalam lya..wah asya peminat najwa..pandai asya nynyi lagu kocong2..he2x..

Kunang-Kunang said...

Wah, pandai asya nyanyi.

Imah Dinor said...

sama dgn anak imah yg 4thn tu pun klu dgr lagu ni mst sebut ..KOCONG>>>>KOCONG gek....xpe janji happy...

sal ya said...

mmg anak2 tu amanah dan jugak ujian buat ibu bapanya.

norhidana said...

sedih lak tgk mata yg berair tuh,....

ieedaz @ mama_isha said...

comelllllaaa...:)

Cik Aini said...

hehe..
dah terikut lak sama2 nyanyi..
kocong..kocong..hahaha

Solehah Shamsuddin said...

wah asya nyanyi. comeynya dia nyanyi

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

alololo asya comel jer nyanyi hehehe

Nora Karim said...

hihihi comeinya nyanyi...

lelamaisara said...

hehehhe...comel je...peminat najwa latif ye....

cantik2 gambar...

Deq's Qienz said...

Pnday asya nyanyi yerr..

fieda said...

sama mcm anak dara umoh ni jugak..duk kocong2 sokmo..

9n0L4 said...

adek kecik saye pun suke lagu ni. muzik die catchy gitu op. sedap didengar. :)