Wednesday, October 3, 2012

Mungkinkah ada keajaiban untuk saya...?


Assalamualaikum & Salam Sejahtera 

Terima kasih atas segala doa & sokongan. 
Hanya tuhan mampu membalasnya... Di entri lain saya akan ceritakan apa yang terselit disebalik entri ini..

"Ketika Tuhan mengambil sesuatu daripada genggamanmu, sedarlah bahawa Dia hanya buka tanganmu untuk menerima sesuatu yang lebih baik.." 

Saya redha... Kerana inilah yang terbaik untukku... 

Sekian....
Coretan ikhlas dari H.A.T.I Mama Asya

83 comments:

are_lin@yu said...

sis mcm mna?doc ada bgtau apa2 ka?ayu doakan semuanya baik2 sja ya..moga sis lya trus kuat hadapi dugaan ni..pcyalah Dia sygka sis.;-)

Dayana Bahar said...

walau apa pun.. iya,,, ianya terbaik untukmu... percayalah...

Ibuhani said...

Byk2 berdoa pd Allah SWT......smoga semuanya dlm perlindunganNYA...

Makbed said...

Huk...tetiba berdebar. Awak peknen lg ke? Kita tau kesah awak. Harap2 semuanya baik-baik... nnti apdet tau.

mamaRIFQY said...

insyaALLAH lya! moga sume2 baik2 blake..na doakan yang terbaik utk lya

Misz Mieza said...

What happened Lya?

THE LEKAT LEKIT STORY said...

tak berapa faham apa yg berlaku tp sy doakan yg terbaik untuk lya..

Chic Na said...

percayalah, Allah knows best. :)

Che Rosliza Che mat said...

nampak sembab muka lya....semoga ada keajaiban....Insya Allah.....

wanie amerie said...

knapa nie lya..
sabar ya,ujian Tuhan..
Moga lya baik2 saja..

Miss BaNu said...

moga sentiasa tabah....

..::..aRe-Na..::.. said...

insya-ALLAH lia...jika diizinkan,mungkin ada keajaiban
nti..sapa tau kan..

Izan Ishak said...

salam lya..

izan sentiasa doakan yg terbaik buat lya. masa ni mungkin masa lya utk diuji... masa akan dtg mngkin org lain pula. bykkan bersabar ye.

sal ya said...

harapnya agar semua dalam keadaan terkawal.

thenunu said...

saya doakan awak agar sentiasa diberi hati yang tenang..sabar menghadapi segalanya.kuat menghadapi segalanya ye skerana allah itu ada")

Umie Naziera said...

akak,be strong

Kak Izan said...

Keredhaan itu tinggi nilainya disisi Allah...yakinlah..:D

mamalieyna said...

Insyaallah..Moga ada keajaiban.. dan Lya sihat sejahtera..Amin..

rieda_ffya said...

Allah sentiasa memberikan kita yg terbaik Lya..

Myra Jay said...

InsyaAllah Lya mudah-mudahan, yg penting banyakkan bersabar dan berdoa kepadaNya ye.

ct rahani said...

InsyaAllah.. apa pun keputusannya, sy sentiasa doakan yg terbaik utk lya.. be strong ye dear.. doa kami kwn2 lya sentiasa mengiringi..

dya bunga said...

insyallah ada..

Mrs.Izi said...

isyaallah.harap semuanya baik2 saje.

eB said...

insyaallah. eB doakan dari jauh yer :)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

Insyaallah lya...tuhan lebih tahu apa yg terbaik utk kita...sabar bebanyak yer lya...ingat satu ni setiap kejadian pasti ada hikmahnya :)

amirah said...

apa pun, akak doakan semoga lya sihat2 saje ye

LydSunshine said...

Lya ok ke? Saspen je nak tau. Semoga semuanya selamat dan diberikan yang terbaik oleh Allah.

LiLy @ MumMyQiStInA said...

setiap sesuatu yg berlaku itu pasti ada hikmah disebaliknye..Moga tabah Lya..

Kesuma Angsana said...

KA doakan yg terbaik for u ye dear!

lieyalatif said...

kuatkan semangat lya...byk2 kan doa pada yg maha Esa....tawakal dan redha segalanye....

all the best dear...

Lynda Che Lah said...

pasti ada :)

Deqla manjew said...

insyaAllah... sesuatu yg baik tu hanya dari Allah.. pecaya qada' dan qadarnYA..

Lynn Hamzah said...

semoga dipermudahkan segalanya yer...lynn doakan yang terbaik untuk lya...

Nens Collection said...

semoga ade keajaiban lya!
insyaallah..tabahkan hati..redha ats segala ujian..;)

Cik Nur said...

insyaALLAH..kita sama2 doakan yg terbaik..
ALLAH turunkan ujian kerana DIA tahu, hambaNYA itu seorg yang tabah dan kuat..

dan bila kita di uji, kita tahu ALLAH sentiasa dekat dengan kita..

SubhanaALLAH....

apapun, Lya kena tabah dan kuat.. Demi DIA dan Suami dan Asya...

Dhiera nadhirah said...

jangan pernah putus berdoa. insyaallah Allah makbulkan.

fieda said...

semoga Allah selalu melindungimu..

justablogofmine said...

salam perkenalan.. :)

mizzura said...

tak sabar nak tunggu keajaiban..kikiki...

|| NaFiRaa || said...

InsyaAllah.. Allah Maha Berkuasa. DIA mampu memberi keajaiban kepada sesiapa sahaja.. :)

zura doakan yang terbaik buat Lya.. moga Lya terus tabah..

nanti kongsilah cerita dengan kami..:)

mummy_ayu said...

mata yg tajam..
mata yg menyimpan seribu rahsia..
mata yg menggoda..

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Iya.InsyaAllah,pasti ada yg lbh baik Allah akan berikn utk lya skluarga.

salwana nordin @ che'wa said...

betul tu :)

knapa lya?ada prob?

duniafana said...

mmm?

Cinta Misteri said...

Lya bakal menandung lg ke? Sory klau CìM menyinggung klau ini adalh salah tafsiran.
InsyaAllah, semuanya trbaìk utk kamu. Percaya pd Ya-Rabb

izan mama mia said...

insyaallah..pasti ada..

Haryati Faizal said...

hanya Tuhan sj yang tau perjalanan hidup kita seterusnya...
redha dgn segala ketentuanNya...
terus tabah tau tuk hadapinya!

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

takpela lya..hanya Allah yg mengetahui apa yg terbaik buat hambaNYA kan :)

moga lya sentiasa diberi kesihatan :))

Kazman / Sue said...

ayat penenang jiwa tu namanya...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

moga semuanya berjalan lancar ye

Kella said...

lya kenapa?
lama tak ikut lya.. tertanya tanya.. apa terjadi..

lelamaisara said...

Insyaallah...Moga Lya tabah menghadapi ujian dariNya...

Azera Aziz said...

Salam Lya...

Azera doakan yang terbaik untuk Lya....Menangis Azera ketika baca entri sebelum ni...Tabah dan kuatkan semangat ye...Insyaallah Allah bersama Umatnya yang sentiasa berdoa UntukNya...Amin ..Anyway Azera singgah & follow sini ye...

wan nurul hezrina said...

semoga semuanya di bawah lindungan Allah..semoga semuanya baik2 aja.amin

Cho Zila said...

Lya.. kuatkan hatimu dik.. akakpun sentiasa mendoakan kesejahteraan milikmu ....

inazamri said...

Insyaallah.Allah tidak akan menzalimi hambaNya

JaSSNaNi said...

insyaALLAH.. redha dan berserah pada yang maha esa.. ada lah yang di janjikan untuk kita.. dia maha mengetahui nya.. :)

~Cik Sweety~ said...

Semoga tabah dan kuat... hadapi hari2 dengan senyuman..demi Asya..

mama aryan said...

kenap ni? berdebar lak akak menunggu

Ibu Qisha said...

as salam....

dik....akak doakan adik cepat sembuhnya...insyaAllah..jgn patah semangat...jgn putus harapan...kita lebih kurang sebenarnya....akak jantung berlubang tapi bernasib baik sedikit tapi akak faham....jaga diri mu..ingat Allah selalu...

Gieyana said...

sabar k Lya.ini jer yg mampu sy ungkapkan..:-).

Gieyana said...

sabar k Lya..:-)

KhaiRin : anies said...

"ALLAH latih kita dengan KESABARAN dlm KESAKITAN"

Deq's Qienz said...

Insyallah sis. Pasti ada keajaiban n hikmah d sebalik kjadian..sy doakan sis kmbali sihat spt sedia kala.

YaYaNsMuM a.k.a YM said...

Redha, tapi jgn putus harap ye dear...Lya mmg wanita yang hebat!

ieda said...

insyaallahh dik
bila kita sentiasa ikhlas menerima dugaan dan ujian dari allah , maka allah akan melapangkan dada kita utk menerimanya dan pastinya ada hikmah di setiap apa yg dia berikan ..

akak percaya lya pasti akan dpt harunginya .. ;)

Zie said...

Mudahan Lya tabah... Insyallah ada keajaiban berlaku. mudahan semuanya baik-baik saja.

eima said...

nape ... nk buat operation ke ....tak sabo nk tau

Tihara said...

moga ada yang terbaik buat mu..insha Allah

SangRatoo said...

semoga Lya semakin kuat dan tabah ye..insyaAllah...senyum ye :)

Ema Blog said...

ada hikmah di sebaliknya

Ain Dzaya said...

mama asya be strong okkeh demi asya yang chomell :)

Mamamya said...

insya'allah lya.. sesungguhnya DIA lbh tau apa yg terbaik utk kita..

akak sentiasakan doakan yg terbaik utk lya n family.


****hari ni baru sempat buat puding pisang... :)

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam lya...
kenapa lya??
huhu..tiada yg boleh cma katakan selain dari bersabar dan redha diatas kehendak dari allah yg maha esa..

kayyana said...

lya,,, what happen? semoga semuanye selamat ye... take care dear

KakNi (CikNi Ahni) said...

InsyaAllah ada Lya. Saya doakan kesihatan yang baik untuk Lya, amin.

Yana Libra said...

saya harap semuanya baik-baik aje..

munna said...

alahai.... kak munna doakan yg terbaik buat Lya....

aReLaN said...

kenapa ni??sori la lama tak singgah sini.pape pon, kita kena ingat, hanya DIA sebaik perancang.

Arina Shamsul said...

ALLAH itu maha tahu dear..

isyaALLAH apa yg perlu kita lakukan berusaha,berdoa dan bertawakal :)

Si Matatajam said...

Allah dh takdirkan ni yg terbaik buat Lya...moga tabah ya dear...sebalik semua ni pasti ada hikmah terbesar untuk Lya nnt.

C'Jai said...

InshaAllah...mudah2an diberi kesembuhan...

9n0L4 said...

Allah knows the best. pasti ade hikmah nye. sabor ye.