Sunday, January 13, 2013

Geli-Geli

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Geli-geli.. apa yang geli-gelinya..? Al-kisahnya, sebenarnya masa ambik gambar aritu sedikit pon tak perasan aksi ni.. Bila pic dah tranfer kat laptop, baru perasan aksi asya & eril ( cousin ) ni.. Ishhh.. cute plok.

GAMBAR 1
Perasan tak apa yang asya pegang tu.. ?? Tu bulu burung.. 
Apa yang asya cuba buat tu??

GAMBAR 2
hahaha.. 
asya telah mengeli-gelikan telinga eril dengan bulu burung tu..

Sekian....
Coretan ikhlas dari H.A.T.I Mama Asya

47 comments:

Wan Afzan said...

Pandai asya point bulu burubg tu kt tmpt sensetio.. Hihi

mamalieyna said...

Pandai ngusik ye asya..hikhik..comel :-)

Mama Adam said...

ahahhaha.... main ngan cousin :)

sal-nurbeena said...

Haha....Asya buat eril geli. Karang Asya buat kat mama dia lak

Nurulhuda Abdul Latip said...

Cantik gambar ni, hehe

Gieyana said...

ingatkan apa yg di geli2 tue..cute jer dorang..hihi..:-)

Misz Mieza said...

Hikhik! Noti asya ngaco eril.. =)

Liza said...

Hahahahaha. Mcm sweet couple gitew.. Lya, jom join GA liza.

Yana Libra said...

seronok asya mengusik eril ye~~ :P

Cik Nur said...

hehehehe...comel..!
pandai betul asya nyatakat dia eh..

Ayuni said...

comelnye!

fiqkbe said...

amboi nakal nyer asya ;)

ieda said...

amboi2 asyaaa pandai bergurau ! ;)

sal ya said...

main geli2 pulak ye asya.

el said...

pandai lak dia main usik telinga eril ngan bulu ayam...hehe

Tihara said...

cute nya gambar mereka :)

dya bunga said...

hihi..ala.. comel nya asya..nakal ea geli2 telinga eril..hihi

kinara kinatara said...

wah..pandai asya bermain..huhu..comel dua2...

aSmiDar said...

Suwetnyer asha...;)

mama_umar_maryam said...

hihihih..usik kezen yer asya..

ANIM said...

ooo...pandai asya ya..
haa..ada apa2 ke tu, heee

ummu said...

wah asha pandai dia nak bermanja-manjaan. he he bulu burung tu kalau kena kat makcik ni pun pasti gelinya.

Chekgu Azrine said...

pandai asya kaco sepupu dia ek..sweet!

IntaNBerliaN said...

hihii kelakarlah asya ni :-)

Cik Aini said...

hahahaha
mmg geli pun kalo wat kat kita kan..pandai Asya mengusik cousin dia :)

LiLy @ MaMaQiStInA said...

So sweet....^^

Arina Shamsul said...

Alololo..comelnya :)

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

hihihi...so sweet la asya

Deqla manjew said...

alahaiii sweetnyeeee...

Deq's Qienz said...

alahai asya pandy ek dia ngusik orang..kiut saja

Mrs Velentine said...

HEHE..CUMILNYA

Kesuma Angsana said...

he he he cute sgt

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

hehehe asya pandai nyakat kazen dia yer smpai geli2 tu

Haryati Faizal said...

aksi spontan ni... nampak cute je...

aTieYusof Family said...

suka nya tgk asya ni..pandai tul posing.. gelagat2 dia tu menghiburkan..hehe..:)

aTieYusof Family said...

suka nya tgk asya ni..pandai tul posing.. gelagat2 dia tu menghiburkan..hehe..:)

Myra Jay said...

Alahai comelnyer ;D

Puan Kutu said...

pic kedua tu paling comel..eril sgt geli2..hehe

Mimie said...

huhuhu....sbr jela asya

N.Aima K said...

comel gambar nih!!

Fieda Rafli said...

olololo..

Che Rosliza Che Mat said...

hihihi...memang eril gelilah tue...

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam lya..
hihih..comel! comel!

Ema Blog said...

amboi..main usik-usik yer

Si Matatajam said...

Hi hi pandai Asya usik2 kazen dia tu yek... Comel...

QasehnyaRania said...

amboi2..asha usik mengusik ye :D

wan nurul hezrina abd halim said...

hahaha..kmainlagi si eril senyum