Thursday, October 3, 2013

Piknik Mengejut

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Piknik mengejut !!! Asya punya pasal nak sangat mandi pantai gara-gara belikan pelampung kat dia sebelum ni. Tak sempat nak prepare apa-apa, cuma beli keropok lekor & keropok panjang2 je kat tepi jalan. Kemain bawak pelampung dia.. last2 pelampung tinggal je dalam kereta dek terlalu eksited nak main air.. Dah balik baru teringat. 

14.09.2013  @ Pantai Chendor

My Happy Family

Asya & Mama

Asya & Papa

My Cute Little Princess






Kepok Cikedis.. sedap ngat!

Saat yang dinantikan...
masa untuk berkubang!! Yeayyyyyyy!!!












Sambil-sambil tu, mamapapa berphotoshoot bagai.
Mujur ade anok sedara tukang snap ni






Tapi kan.... satuuuuuu yang saya terkejut. Apesal saya napok sangat-sangat berisi dalam pic ni? Banyak kali tanya Fain, memang saya berisi macam dalam pic ni ke? Ha ha , penyedap hati.. pernah baca tak pasal artikel bahawa " kita akan membesar 10x di dalam pic" .. Ok.. maknanya, kat dunia realiti, saya 10x slim dari pic ni ye. Hehehe..Tak pe la berisi pon..asalkan sihat kan?

H.A.P.P.Y  W.E.E.K.E.N.D
Plan esok nak bawak asya tengok wayang citer Cloudy With a Chance of Meatballs 2 ..
Next week ada citer Tarzan plok.

Sekian....
Coretan ikhlas dari H.A.T.I Mama Asya

55 comments:

mama lieyna said...

Cuncun semua gambar... nmpak kehappy family nya..hehe... asya as usual pandai je melayan camera, best le gitu... :-)
Oooh lya yg sebenar lg kurus ke, takpela janji awk sihat ye... sihat sllu tau, amin...

Mama Adam said...

Hahahha... xpe mengejut pun. Janji tikar ada

inazamri said...

akak suka betul ngan gambar2 lya.cantik2 semua.kreatif cara amik gmbar.

Rizziela said...

berisi mcm ni lagi nampak cantik lya.. akk sua..berseri ajer nmpk

Lynda Che Lah said...

Lya..seronoknya Lya dok dekat ngan laut..hehe..BTW..xdelah berisi sgt..cantik je

(Lizz) http://haslizalizz.com/ said...

waa bestnyer berpiknik....duk terengganu pantai lelawa seronokla nak berpiknikkankan..asha homeiii shangatla pakai topi tu...nak pinjam boleh....
kopok tu memang sedap...sangat ni yang terliur..
tak leh jadi lepaih ni kena berpiknik jugok ni...
ooo yer ek kita lebih bsr 10 x dr pic..hehetapi ok jer lya tak nampak gemok pun tu...

lieyalatif said...

seronok tgk asya tejerit2 hepi time papanye dokong tu lya...pic lya ngan husben kat bot tu pun lawa.....tu sonok umah dekat ngan pantai ni kan...leh piknik mengejut2 selalu heheheehehe

LydSunshine said...

Amboih, tajuk. Piknik mengejut tu mcm pemeriksaan mengejut je.

Berisi tang pipi je. Badan nampak cam maintain je.

Deqla Manjew said...

syoknye..cantik sgt pantai tu.. deqla dah lama tau x ke pantai mcm ni.. tmpt yg deqla teringin sgt nak p..huhu.. smua gmbr cantik2.. sape yg tgkp gmbr lya dgn ur hubby eh?

nea lopah said...

pantai mana ni dik??
mama, papa dan asya mcm adik beradik yer. hehe

D Yatie said...

Nak sangat bawa Arissa mandi kt pantai tp kt ipoh nak kena redah jln 2 jam ke teluk batik. Sobs!

Sara Jungrara said...

woahhh..dah lama x makan keropok panjang2 tu..

Ema Johari said...

sseronoknya tempat dekat dengan pantai...hehehe...

Tina Othman said...

Bestnya piknik, cantik gambar pantai tu suka tgk

dya bunga said...

kalau real kak lya kurus sgt lh ye..hihihi

Qhaifa Nur said...

seronok kak nur tengok family Lya..hepi sentiasa...asya jeles auntie nur tengok asyik mandi laut saja...

mysha said...

Hehehe kepok cekedis tu kami kat cni panggil kepok mancis ekekeke

Jeles tgk skirt kaler-kaler Asya yang bertingkek tingkek tu huhuhu

Hurm tak demok pun dia.. Don worry hehehe

Rai Ourkizuna said...

comelnya topi asya..untung tinggal tak jauh dari laut kan.. boleh selalu berpiknik macam ni.. kami piknik dalam rumah je..sobs.. sian anak anak..

el said...

hahaha penyedap hati ckp gambar 10x besar dr yg real oklah..admit hehehe
npk lya ok je..cuma pipi tu tembam kut skit..alhamdulilah skun dah bahagia lebih2 kan..smoga lya dan keluarga sihat2 selalu

suka semua pic sini..skun asya dah pandai posing boleh jd model kanak2 ni..

lelamaisara said...

ok je lya kat pic ni..tak de la berisi sangat pon masih cantik dipandang...:)
pic kat sini semua cantik2....

Kopiolimauice said...

seronok je asya dpt men air ye...

~aYu~ said...

wah.. bestnya tgk. cantik2 pic kat sini..

Allene said...

lya... asya da macam model ok... sangat pandai bergaya...

Love Umi said...

kepok cekedis tu kalu dpt ngap depan tv mmg abis sebekas hehehee...
suka tgk pic asya dilambung fain tu, nmpk kemain happy dia...tambah lg si baby ajaib ni dah pandai posing kan :)

Cho Zila said...

syioknyer dia gi piknik... akakni nak bawak anak piknik tak terbuat2...

Nafira usof said...

betol! janji kita sihat~

bestnye asya mandi laut.. rindu plak pada pantai.. x sabar neh nak balik raya haji.. nak gi terjah pantai gak. biar pon cuti hanya sekejap. huhuhu

Syima ~Mama Kyra~ said...

syoknya berpiknik begini..tenang damai...best kan umah dkt dgn pantai :)

syawalsimpsons said...

seronoknya dapat piknik2 yee

Riedaffya ibrahim said...

seronoknye mandi manda n picnic....paling teruja asya la kan....

Haryati Faizal said...

suka gamba lya bila berisi sket nampak comel...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

syioknya Asya berkubang...mama Asya nape tak berkubang sekaki ? misti best..hihih :)

Baiduri said...

Sonoknyeee.....tingin nk bwak tasneem mndi pntai gak.....huuuu

Cik Aini said...

yeayyyyy
hepi fmly..moga bahagia selamanya Lya..best la Asya ada kawan bermain kat pantai :)

Cik Nur™ said...

seronoknya asya... :)

untungkan rumah dekat dengan pantai. :)

LiYa HaNiF :: said...

bende yg tk dirancang ni selalunya menjadi hehehe... :)

:: Cik Viva :: said...

Gambar semua cantik2...nak keropok cikedis boleh?? hehe

9n0L4 said...

haah la lya. nmpk berisi sket. hati riang kot. hehe.

Imah Dinor said...

mana ada makin berisi..makin comei ada la...suka tgk asya mandi manda...

Khai♥Rin : anies said...

amboiii asya...mcm nk menyelam kek dah nyer ;-)

wantie said...

ok.. itu ayat pujuk hati. membesar 10kali di dalam gambar. hahahaha...

kalau yg tetiba ni selalunya menjadi. kan..kan

Rosmiza Ali said...

Ha'ah la Lya.. Nampak berisi sikit.. Alhamdulillah, nampak makin sihat Lya leni.. Mieza gop la tak naik2 timbang.. Stress! Huhu..
ZON PERMAISURI CHOMEL

Puan Kutu said...

comel semuanya gambar asya.baju mandi pun cute..lya nmpk muka berisi sikit la,badan slim je..:)

Puan Kutu said...

comel semuanya gambar asya.baju mandi pun cute..lya nmpk muka berisi sikit la,badan slim je..:)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

wah asya g piknik yer...bestnyerrrrr

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Cantik2 semua gambar...happy Asya ye dapat mandi laut..^^

Myra Jay said...

Happy la asya dpt mandi laut..
Gmbar lya ngn fain memang cunn..

Amanina Mads said...

cantiknya gambar.. pandai edit :)

Mimi Azirah said...

Ada jugak ye piknik mengejut

::NureeN:: said...

X der la berisi.. slim jerr nureen tgk..
klau nureen ni jer la mmg berisi hehe

AnneRaini said...

mana ada berisi...nmpk slim jah...

Masha Meisters said...

yang tetiba ni syok laaaa....hehe...berisi mknyer senng hati...ok la tu ;-)

Kesuma Angsana said...

very nice pics lah !

Haliq Diaz said...

salam kak..saya baru terjumpa blog akk..duk kemaman ke?kg saya kt sana..

noor al-hameed

kayyana said...

seronoknye kalau rumah dekat dengan pantai.. bleh piknik mengejut gini..hihii

Cinta Misteri said...

best nyeeee...