Tuesday, October 14, 2014

Mengamit Kenangan Di Taman Gelora

Assalamualaikum & Salam Sejahtera

Mengamit kenangan lama di Taman Gelora. Dah bertahun kot tak singgah sini. Masa asya kecik-kecik dulu suka datang lepak sini sebab tempat ni sangat mendamaikan. So kali ni kita cuba kembalikan kenangan lama buat Fasya. He he he . Suruh asya lakonkan semula aksi posing masa dia kecik-kecik dulu. Alahai... rindunya mama. Cuma kali ni snap guna Hp je pon.

03.10.2014

Kebanyakan pose ni lebih kurang je dengan pose asya masa kecik dulu.
 Lokasi pose pon tempat yang sama.
2014 vs 2010
4 tahun yang lepas...


 Bestnyer bila asya dah besar ni sebab makin banyak peluang untuk mama brgambar dengan papa asya. Yela, dah besar.. dah makin pandai snap pic mamapapa. Tq fasya sebab sporting sangat. Kalo dulu-dulu jangan haraplah nak berposing berdua kalo xde tukang snapnya.

Pic ni pon Fasya yang snapkan.
Pandai jugak ye...

Cuma satu yang asya frust sebab tak sempat pergi kat jambatan gantung tu. Tiba-tiba je bunyi guruh. Iols ni penakut orangnya. Terus cepat-cepat nak balik.Padahal xde hujan ribut pon. Fobia. Huhu

w.i.t.h l.o.v.e,
m.a.m.a n.u.r f.a.s.y.a a.f.r.i.n.a
08.10.2014 @ 10.09am
Mc arini.. demam..
Sekian...
Coretan ikhlas dari H.A.T.I Mama Asya


34 comments:

suhailah hamid said...

Hehehe ank dah besar dah boleh harap tlg ambilkan gmbr^^

Rosmiza Ali said...

Kat ane arr Taman Gelora ni? Macam lawo plop tempatnya.. ^_^
Rosmiza Ali Official Blog™

mysha said...

Alolo bestnyer bila compare gambo asya dulu ngan sekarang!!

Gud girl asya!! Pandai snap gambo!!

iA belom pandai snap gambo lagi.. abih senget benget gambo klo dia yg snap.. xpun bergegar hahaha

lieyalatif said...

asya mmg pandai posing lya....ade ciri2 model cilik ni heheheheeh...tu laa skrang mmg ramai buat mcm ni kan...amik pic pose yg same pastu combine kan dgn pic dulu heeheheh....

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed said...

wahhh..sakan asya berfotoshoot kt tmn gelora ye..hihi..pergi bila ni..mcm lapang takde org jek..slalu klu ptg penuh kan..nway, ada jambatan gntung ke kat sana..serius tak tau..T_T

Zuraida Rahim said...

Memang nampak ketenangan kat situ..

AnneRaini said...

pandai asya posing...

::NureeN:: said...

model cilik...
comel sgt
kenangan tol yerr dr 2010-2014.. :)

knape last pic tu blurrkan??
hihi bz body jerr tanya haha

εïзmummyHazaεïз said...

Pandai asya.. Klu ank akak snap gambo mak pal dah blur2 dah..

idzwa kamaruddin said...

cantik nyer gambar!

Kopiolimauice said...

best kan bila ank dah besar jadi mcm kawan je ;p

el said...

asya dah boleh sgt jd model kanak2..cute sgt..pandai posing..cantek gambar

salwana nordin @ che'wa said...

amboiiiii kemain possing sakan anak beranak ye :)

nice pic nice view!!!

Bunda a.k.a KN said...

Nama tempat pun lain dari lain...cantik pulak tu..

che mid said...

Murahnya rezeki Allah beri..dapat kembali kembali menjejak kenangan. Alhamdulillah..

pandai je asya tu posing...pastu tentu suruh mama dan papa posing ikut cara dia he he

eira eixora said...

tak lama lagi dah boleh jadi geng mama

Nafira usof said...

Hehehehe.. pandai Asya posing balik cam gambar dulu2 yer. jadik trend kan skrg nih.. bergambar semula.. heehhehe

betol lah Lya.. bila anak dh besar nih memang best. sbb dia boleh tolong snapkan gambar kita.. hehehe

Tihara said...

ni taman gelora kuantan tu kan
akak pun suka lepak sini dari teluk cempedak yang crowded
dulu ada nasi daging merah yang superb kat sini.. :)

Permatabiru said...

seronokkan abadikan gambar bersama..sy pun suka bergambar..dah besar asya..

eMMe said...

Salam Lya... pandai btol dah Asya ni posing.. comel2 semuanya... tak jemu2 tgk gambar Asya...

Sura Mohd said...

dari kecik memang dah berbakat..boleh jadi model ni..suka tengok gambar kat pokok tu..:)

mama ka0ri said...

Asya mmg pandai posing mcm mama dia..!!

Eh, hadiah GA dh smpi blom? Ramai yg inform sy dh dpt..

eima said...

dah lama tak mai sini ... dulu zaman dok kuantan rajin la detim sini ... hihihi

mamabeauty said...

dah besar boleh diharap amikkan gambar

Etuza Etuza said...

Bahagiakan dapat tengok anak bahagia..semua kenangan anak dalam lipatan maya..ini anugerah padanya..inshaAllah

Diana Rashid said...

pandai la Asya possing/..macam model2 tau..:)

♥ Cmª shIemª ♥ said...

salam lya..
alahai.. sooo suwet..
suka tgk pic asya mase kecik vs mase besar..
how times flies... :')

aryan azra said...

seronok dapat menggamit memori, pandai asya bergaya ye

aTieYusof Family said...

Cantik juga view di Taman Gelora ni Lya..nyaman je rasa.. Asya posing memang pandai lah..comel sgt..:)

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Asya memang pandai posing dari kecik lagikan... comel jer gaya dia... ^_^

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

Asya pandai je pose..comel :)

Fiza Rahman said...

Kebetulan sama plak tempat posing tu yerp. Gambar suma cantik².

Mummydearie said...

Asya ni memang pandai berposinglah. Memang terserlah dari pose-pose menarik yang diberikan. Untung mama rajin ambil gambar, boleh buat perbandingan. Memori sungguhkan, Lya.

Khai♥Rin : anies said...

Comel nyer asya ngan bj oren tuuu...