Saturday, January 10, 2015

Sedihnya dia...

Assalamualaikum & Salam Sejahtera
 
Eyhh... terrajin plok update blog time weekend ni.
 Buka PC sebab nak bayar bil api,air,astro dll. Tup-tup termelarat buka blog.
 
Kesiannya dia kena buli dengan mamapapa. Nampak je ekspresi muka tu kemain, tapi suara tak keluar pon. Kontrol la kat kedai makan. Tapi air mata tak usah katalah. Al-kisahnya, masa ni kes nak chewing gum. Dia baru pandai makan chwing gum ni pom sebab kawan kat pra ajar. Sebelum ni memang tak pernah belikan untuk dia. Kerana nak chewing gum punya pasal tak nak minum air.. tak nak makan. Tu kena paksa jugak minum air sampai habis. Drama pon bermula...
 
Sekian....
Coretan ikhlas dari H.A.T.I Mama Asya


19 comments:

Kopiolimauice said...

igt kan kna cubit dgn mamapapa hehehe..ye la klu bleh tak nk kan bgi ank2 mkn benda2 mcm tu...

Aisy Nasiha said...

Ala sian Fasya ya.. anak mama yang manja ni kena usik ke.. alahai..anak sorang kan, dialah pujaan hati dialah juga yang asyik kena usik..

SalbiahM said...

alahai ciannya..takpelah kak, chewing gum memang tak elok untuk budak-budak.

TunSha Ayunie said...

Alololo sedihnya sayang.... hihi... budak2 kan kak... kalau tak dapat tu dia punya protes... lain macam !

Asha Lya said...

Alolo ciannya fasha..jgn sedih2

suhailah hamid said...

Alololo shian Asya kene buli ye..kelaka pun ada..

Mama Myja said...

alolo... sedihnyer dia.

norsalihah shaleh said...

ok...sangat drama. msti rasa geram jer kan...hehehe

LydSunshine said...

Hahahah... mama papa mmg suka buli anak. Kdg2 bila tgk dia nangis tu rasa macam alahhh comeynya, rasa nak peluk tapi keras kan hati tambah lagi buli. Lepas tu baru pujuk.

mawar_berduri said...

alololo..cian dia..minum air banyak lagi bagus dr makan chewing gum sayang :)

Fifi Nadhrah said...

pandai fasya cover.. hihi..

Khai♥Rin : anies said...

hahaha... ni drama ke sinetron ;-)

Fiza Rahman said...

Naughty tau mamapapa asya. Menyakat ☺

ros_reeza said...

Alala siannya dia.. Tapi bagus ye Asya.. Menangis tapi tak keluar suara. Boleh cover lagi

Puan Kutu said...

Kesian asya.sampai hat I mamanpapa buli dia.muka sedih sangat. Hehe

nik ros said...

haha..sian dia. kelakar pun ada jugak.

Rosmiza Ali said...

Hehehe.. Drama pun bermula.. ^^,
RosmizaAliDotCom™

Mummydearie said...

Alahai kesiannya. Kalau tak beritahu memang syak pitching dah tinggi dah ni. Mahu haru-biru makpak cover muka :)

Nak chewing gum rupanya... Menangis dalam diamlah ni ya walaupun kalau tengok gambar memang beria-ia menangis ni!

Yana Yani said...

menangis dalam diam ke tu? nampak cam beria sungguh dia menangis
cian dia...takpe
untuk kebaikan asya juga =)