Thursday, March 10, 2016

Wanita Cantik Sempurna Pada Usia 31 Tahun?? : Selamat Ulang Tahun Ke-31 Buat Diri Sendiri

Assalamualaikum & Salam Sejahtera


Erkkkk??? Ye ke ni?? Hahaha...
Alhamdulillah... hari ini 10.03.2016, saya dah CANTIK SEMPURNA!
Kinggggggggg...
Selamat hari lahir yang ke-31 buat diri sendiri.
9 Tahun lagi nak masuk umur 40tahun.

Selama 31tahun diberikan peluang untuk menumpang di bumi Allah, pelbagai rasa pahit, manis,tawar kehidupan dirasai. Jadi, sempena pertambahan usia ni, tak nak apa-apa pun melainkan berharap SENTIASA DIBERIKAN KEBAHAGIAN UNTUK MENIKMATI KEHIDUPAN INI DISAMPING KELUARGA TERSAYANG SERTA DIKELILINGI OLEH INSAN-INSAN YANG PENUH DENGAN KASIH SAYANG. SENTIASA DI BERIKAN KETABAHAN SERTA KEKUATAN UNTUK MENERUSKAN LIKU KEHIDUPAN DI DUNIA INI. DIBERIKAN KELANCARAN SERTA KEMUDAHAN DALAM SEGALA URUSAN TERMASUK  DUNIA SERTA AKHIRAT. MOHON HATI TERUS KUAT....KUAT...KUAT...KUATTT ! Wanita sakit juga ingin BAHAGIA :-)

Sekian....
Coretan ikhlas dari H.A.T.I Mama Asya

27 comments:

lieyalatif said...

lieya setuju jek lya sebab mase umur 19 - 20 an tu muke aktif betul naik jerawat...tensi aku hahahaahah..tapi cecah jek 30an muke licin hah....hahaahahaha...

happy birthday lya...moga terus dilimpahi cahaya rahmat dan diberkati Allah taala serta bahagia bersama keluarga tersayang...in sha Allah...

Norhayati Mohd Isa said...

Memang cantik lya tu..
Selamat ulang tahun kelahiran lya..
Semoga panjang umur, murah rezeki dan dikurniakan kesihatan yg baik.

idzwa kamaruddin said...

selamat hari jadi si cantik! ;)

salwana nordin @ che'wa said...

yeyyyy kita semua dlm golongan cantik2 hhhaaaaaa

selamat hari lahir lya..semoga terus tabag menghadapi kehidupan ini, berbahagialah bersama yg tersayang..u deserved it dik!

kuat..kuat..dan terus kuat!

Kakzakie Purvit said...

Happy birthday Lya
Moga terus berbahagia, cantik segala-galanya utk dunia dan akhirat.

Asha Lya said...

Syukur alhamdulillah..memg cntik n menawan gitu.pangkat kkak plak, lah slalu pgl nama je maafkn sy yer hhi.

Didie Kamila said...

Selamat Hari Lahir Lya..
Semoga tabah menjalani kehidupan dan all the best utk semua yang terbaik utk lya..

Nabila Syifa said...

ahah..tak sabar lak nak turn 3* ni ahahaha

Mummydearie said...

Salam Lya!

Apa khabar? Lama akak tak singgah sini!

Selamat ulangtahun kelahiran yang ke-31. Lagi 9 tahun nak masuk 40 tu, abaikan ajelah. Lama lagi tu ^_^ Enjoylah kehidupan yang ada sekarang ni disamping anak dan suami. Semoga yang baik-baik aje Allah berikan pada Lya sekeluarga!

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ said...

haishhh lambat lagi nak cantik sempurna la gini...ahhahahahahha kena tunggu hujung tahun..happy birthday Lya..semoga diberikan kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki, dipermudahkan segala urusan..amin

suhailah hamid said...

Selamat hari lahir lya. Kita sebaya :)
Semoga panjang umur, murah rezeki, bahagia di dunia dan akhirat inshaaAllah...

Nad MamaZN said...

hepi bday lya!

el said...

hahaha yeke? hari tu kwn duk post
wanita cantik sempurna bila anak 4..iols suka!!kahkahkahkahhh

Zee Suhaini said...

selamat hari lahir lya.. moga dipermudahkan semua urusan..bahagis dunia akhirat..insya'allah..
walaupon angka 3 kat depan tapi kiter semua muda mudi lagi..hehehe

adarnadzmie said...

selamat hari lahir ke 31thn lya...

Lynda Che Lah said...

Selamat hari jadi cantik manis..
Semoga terus diberi kekuatan..ketahanan dan kesihatan yang baik-baik sahaja..

Chekgu Azrine said...

Fuhh..akk dh 36..byk beza ni umur kita..trs i rasa mkn muda...hiks..saje sakat sis..

Happy birthday sis..
Semoga panjang umur
Murah rezki

amirah said...

hepi belated besday liya..!!fikirkan yang indah2 aje..fikirkan yang positif2 aje...moga apa yang dihajati liya tercapai...aaminn

AnneRaini said...

happy besday lya... memang cantik berseri lya ni..

Yati said...

Hepi belated birthday, Lya. :)
Kak Yati doakan semoga Lya kekal sihat, murah rezeki dan berbahagia di dunia dan akhirat. Amin..

Amanina Mads said...

lama tak singgah sini.. walau dh wish thru FB nk juga ckp lg. hehe
happ belated birthday yg ke 31 :)

Mrs Velentine said...

hai lya...MV belum cntik sempurna lagi...tunggu bulan 11..tapi lya sebelum ni pun mmg cantik..

wahida said...

hepi belated beday lya cantik!!

nape tak macam 31 pun? macam 25 je umur...huwaaaaa...jeles!

Ena said...

Assalamualaikum Lya

Salam ulangtahun kelahiran yg ke-31
Moga sentiasa dalam rahmatNYA
Aamiin..

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed said...

Happy belated bday lya..moga terus kuat dan tabah menempuh segala ujian hidup ya..insyaAllah..

Puan Kutu said...

dah cantik sempurnalah ye..tp memang betul pun..lya memang cantik apa.hehe.semoga segala impian dan doa dimakbulkan Allah.Amin

Mommy Cici said...

err halamak lagi 6 tahun. hehehe