Wednesday, October 26, 2016

10 Years ๐Ÿ’•

Assalammualaikum & Salam Sejahtera
26.10.2006-26.10.2016๐Ÿ‘ซ
10 tahun sudah usia perkahwinan kami.
Cepat sungguh masa berjalan.
Bergelar pasangan suamisteri diusia remaja..
Kami lalui bersama masa remaja..
Hingga ke usia dewasa & lebih matang..

kita letak pic candid la..
hehe.. 
10 tahun...
Banyak perkara berlaku...
Terutamanya melibatkan kesetiaan & pengorbanan..
Kerana apabila memilih saya untuk dijadikan pasangan..
Akan melibatkan satu pengorbanan yang amat tinggi.
Bukan mudah menjaga orang sakit...
Lagi-lagi dulu sakit teruk..
Sekarang...
Alhamdulillah banyak sangat dah perubahan..

SAKIT yang menemukan kami kali pertama...
SAKIT juga yang menemukan jodoh saya...
Diberikan pelangi disebalik badai menimpa..
Terima kasih sahabat...
Kerana korbankan usia remaja untuk menjaga saya..
Sampai sekarang...dan harap sampai saya menutup mata..
Awak akan setia menjaga saya..

Terima kasih kerana tidak pernah jemu & sentiasa bersabar..
In shaa Allah..saya doakan awak tempat yang terbaik disana..
Atas segalanya keikhlasan menjaga saya sejak dulu hingga sekarang ...
Dan..selamanya.

Perjalanan masih panjang..
Hanya mampu berdoa & berikan yang terbaik dalam perhubungan ni..
"Ya Allah... kau lindungilah & berkatilah ikatan perkahwinan kami.. Hingga ke Jannah."

L.o.v.e,
Lya Afrina

24 comments:

mama tisya said...

happy 10th anniversary..sama thn la kita cuma bln je lain...smoga berbahagia hingga hujung nyawa

- dieyana - said...

Alhamdulillah... hepi 10th aniverseri lya n suami, moga bahagia hingga ke akhir hayat...

Fazleyatul Aini said...

happy anniversary lya
semoga kekal bahagia hingga ke syurga =)

Ain Aris said...

Smoga ke jannah..amin..

Myra Jay said...

Alhamdulillah dan selamat ulangtahun perkahwinan Lya dan Suami.
Lya antara insan istimewa yang Allah beri ujian dan bersyukur kerna sesungguhnya Lya dikurniakan suami yg melengkapi hidup Lya.

Allah dah beri jodoh terbaik dan semoga terus berkekalan.. aminn

NanyFadhly said...

Tahniah and Alhamdulillah. Cepat jer kan dah 10 tahun? Alalala..kawen muda ke? berapa tahun masa tuh. Haha..sibuk I tanye macam reporter. Semoga terus berbahagia ke akhir hayat my dear. Sama2 tabah dan sabar dalam menghadapi segala dugaan.

eima said...

happy anniversary lya ..semoga lya terus bahagia dan diberi kesihatan yang baik

Dalila Zakaria said...

Semoga kekal bahagia dan aman damai sehingga ke ahir hayat Lya..:)

~aSHa~ said...

semoga bahagia hingga ke jannah lya n fain....

lieyalatif said...

alhamdulillha....10 tahun yg penuh kebahagian dan kemanisan...

happy anniversary lya...moga terus bahagia hinggal jannah Allah...moga diberi keberkatan dlm rumah tangga....in sha Allah...korang couple yg sgt2 sweet....

Atie Yusof said...

Alhamdulillah..happy anniversary Lya & suami..moga kekal hingga ke syurga.. kisah lya memang memberi inspirasi.. suka duka dlm hidup.. byk yg boleh di contohi... :)

Anis Azalea said...

Tears running down. Happy anniversary lya dan suami.

amirah said...

happy anniversary liya and husband...moga kekal hingga ke jannah ye...

AnneRaini said...

selamat ulangtahun ke 10 lya dan suami.. Ahlhamdulillah lya dikurniakan suami yg sgt sabar dan kuat. semoga ikatan perkahwinan lya dgn suami akan kekal hingga ke jannah.

norhidana miswan said...

eppy 10th anniversary lya n suami... moga kekal bahagia hingga ke syurga

Qhaifa Nur said...

Hepi anniversary Lya n suami...
Kejap dh 10 thn...
Moga berbahagia hingga jannah

Fiza Rahman said...

Happy 10th anniversary Lya & Husband. Smoga kekal bahagia bersama till jannah.

nini said...

Alhamdulillah semoga bahagia till jannah...aamiin...

Yati said...

Tahniah Lya dan suami. Akak doakan semoga kekal bahagia hingga ke jannah.

hainom OKje said...

Happy Anniversary Lya dan suami. Moga jodoh Lya kekal bahagia hingga ke syurga. Untung Lya dapat suami yg penyayang dan sanggup menjaga Lya dikala Lya sakit. Memang terbaiklah suami Lya tu....

Reen Johari said...

Alhamdulillah.. Happy Anniversary.. :)

Nina Mads said...

happy anniversary lya ! semoga bahagia selalu ye :)

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed said...

tahniah lya..dah 10 tahun melayari bahtera perkahwinan..moga kekal bahagia hingga ke jannah..insyaALlah..

CikNaa said...

wow dah 10 tahun! tahniah & semoga kekal sampai ke jannah ye..